13 Haziran 2011

Heyecanını Kaybetmişsin??

  • Heyecanımı kaybetmişim.. Evet, kaybettim. Aklımın iplerini de saldım, koyverdim.. Kendimi akıntıya bırakıyorum şu saat itibariyle...
  • Hazırlanmış, bir yere gidiyor gibisin? Evet, zıp zıp zıplamaya gidiyoruz. O zaman aklım başıma gelir belki. Neyi nerede nasıl yanlış yaptığımı merak ediyorum?
  • Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün.. Hayır, hiçbirşey değildi gördüğün. Gördüğünün bin katıydı benim yaşadığım, sen görmedin..
  • Herşeyin birbirine karıştığı bir yerde, tek başıma ayakta durmaya çalışıyormuşum gibi hissediyorum. Hissettiklerimden yoruluyorum. Kendimden usandım, aynalara bile bakmak istemiyorum.
P.S: Bir sürü şarkı sözünü birbirine karıştırdığım bu yazı için blogumun okumayan okurlarından özür diliyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.