18 Haziran 2011

Fenalardayım...

  • Acayip içim sıkılıyo! Fena hallerdeyim. Ağır depresyonda da olabilirim.. Hiç kimsenin olmadığı bi ruh aleminde tek başımayım.. Bir dost, bir tanıdık ses, yüz.. Hiçbir şey yok.. Yalnızlığım ve ben.. Bir türlü gelemeyen güzel günleri bekliyoruz.
  • Bugünlerde değişik huylar edindim. Mesela günlerce öğlenden bile sonra uyanırken bu sabah sekizde ayakta buluverdim kendimi. Hemde beşte yatmama rağmen. Hayat garip ben daha da garibim biliyorum..
  • Bazı zamanlar kendimi tanıyamıyorum. Sanki kendime başka bir noktadan bakıyormuşum gibi.. Ben neredeyim? Nasılım? Bilmiyorum.. 
  • Ben hala burada ne yapıyorum?? 
  • Bazı kimselere tahammül edemiyorum. Bazı kimseler nasıl böyle değişti anlayamıyorum. Hani diyorlar ya hangi yüzüne konuşacağımı bilemiyorum. Öyle birşey bir çok yüzü var insanların artık. Belki yüzsüzlük bile daha iyiydi. Ne diyorsun?? Hımm..
  • Şu saatte konuşacak hiç kimsenin olmaması çok garip. Bir tanıdık ses istediğim. Aman arayınca kimseyi bulamazsın ki zaten..
  • İçim çok acıyo şu an. Hadi nedenini sor bana.. İnan bilmiyorum. 
  • Sıkıntılarımda, yalnızlığımla boğuluyorum. Sorsan görünürde ne bir sıkıntı var ne bir yalnızlık.. Ama içten içe yanıyorum. Hiç kimsenin göremediği yerden.. Yavaş yavaş.. Ne olduğunu bile anlamadan.. Tükeniyorum.. 
  • Herşey için yazı bekledik. Tüm umutlarımızı ona bağladık.. Hiç gelmeyen bir sevgiliyi beklemek gibi oldu.. İşin sonu şu sevgili okurum; ne yaz gelir, ne de sevgili... Beklemeye devam.. 

                                                                                        hiç kimsenin olmadığı yerde bir hiç kimse...
                                                                                                              iyi geceler 
                                                                                                                -sassy girl-

P.S: Gecenin şarkısı TNK'den ´´Yine Yazı Bekleriz..

2 yorum:

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.