2 Haziran 2011

I'm stil wait..

  • Evet canım ya halen daha bekliyorum.. 
  • Ders çalışma işi inanın bana göre değil dostlarım. Sanki herşeyi biliyormuşum gibi geliyor. Heyhat kim neyi biliyor ki ben herşeyi bilecekmişim??
  • Dizimin marifeti sebebiyle çenem sızım sızım sızlıyor.. Ahh canımdan can gidiyor.. .( Aman ne becerikliyim ben yahu. Kim benim kadarını yapabiliyor ki?? Bu gidişle ölümüm de kendi sakarlıklarımdan olur benim.. 
  • Müzik dinliyoruz şu an.. Müzik hakikaten herşeye iyi geliyor. Canım sıkıldı bu gece.. Neden mi? Ah bi bilsem zaten derdime derman olurum. Sorun bende değilse dermanımı bulur ruhuma ilaç oldururum.. :) Senin yapamayacağın bişey yok mu diyorsan? Sol eliyle sağ eline taşırmadan oje sürebilen bi kızım ben! Kaçar mı hiç elimden!! .p.p
  • 3 sınav gitti. Kaldı geriye 4 tane, 2 de proje kontrolü vee okul bitmiş bile şekerlerim.. Burayı özler miyim peki? No no no! NO!
  • Yorgun düştüm bu sınavlardan. Beynimde kodlar dönüyo öyle.. Peki şimdi ne yapmalı?? Bi fincan sıcak kahve, yanında aşk tadında milka.. Sonra da yatağa girip yatmalı.. 
  • Var mı itirazı olan? NO! .) 
  • Hadi herkesler yatmaya malum yarın sınav var... Ahh hoca yaktın bizi yaktın!! Kapça kepçe diye sayıklıyorum tutmayan uykularımda bile.. Ne demeli ki sana...
  • Neyse canlarım sohbetime doyum olmaz benim ama yazmaya halim mecalim yok maalesef.. Hadi iyi geceler herkese... 
                                                                                                                          -sassy girl-
P.S: Bu gecenin şarkısı Redd'den geliyor. Nefes bile almadan..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.