26 Haziran 2011

Seven seveni alsa :)

  • İstanbul'a geldiğimden beri bi yerlerimi yere koyamadıydım valla cancazımm. Bugün şöyle evde oturmanın tadını çıkardım. Ama tabi bi süre sonra o da beni sıktı. Benim kadar tez canı sıkılan var mı yahu dostlar?? .) 
  • Yarın sabahın köründe staja gitcem. Bu konuyu düşündükçe daralıyorum. Dolapta milyon tane kıyafet var ben hala ne giycem derdindeyim. Kız milleti değil miyiz, dolap başında bi saat daralırız sonra yine ilk kıyafete döneriz. :) Aklına ilk geleni giycem bacım olay budur. Relaxxx yahu.
  • Yarın kızkardeşim ve kuzenim geliyor. Bu tatil ev nüfusu olduça kalabalık olacak gibi duruyor. Bakalım ne yapacaz. Evde büyük çift kale maç yapcak adam sayısına ulaştık gibi. :)
  • Canım balım yengecim gelin telaşına düştü. :) Beni beğenmeyen insanların sonradan beni mumla araması varya hoş oluyor hani yani. :) Ama neyse bişey demicem. Yarın öbür gün evlenesim gelir filan da kaynanam beni istemezse bi de eyvah yandımm dostlar.. 
  • İçime bi anda bahar geldi sanırım. Ama aslında beş dk öncesine kadar sıkıntıdan ölüyordum.. Şarkının etkisiyle olabilir şekerlerim. Bu gecenin şarkısı Yüreğine Sor filminin müziklerinden "Ela Ela Leose".. :) 
  • Ha olmasa olmasa da bu sevdaluk olmasa. Haçan oldi olacak da seven seveni alsa.. ;) Canım okurum şarkıya bakarak ahanda lazı gördüm deme sakın. Gürcüyüm ben! :)
  • Neyse artık sohbetinize doyum olmadı bu akşam ama ben gideyim de hazırlık yapayım malum yarın iş kadını olacam. :) 

                                                                           içimdeki bahar ii geceler diler canlar :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.