19 Haziran 2011

Orda bana da var mı yer??

  • Oradadan kastım bugünlerde Bakırköy sayılabilir. :) Ama yine de öyle pek gitme taraftarı değilim.. Beni açmaz haklısın. :)
  • Bugün aldım telefonu elime şu anamı bi arayayım dedim. Kızım sonra konuşuruz çay içiyoruz falan filan dedi bana. Aaa dedim terbiyesize bak sen hele. Ayağınızı denk alın bakın, ortalıkta yokum diye gevşemişsiniz. Gelince hepsini tek tek sorarım dedim. :) Güldü.. :) Geliyom ama bebeğim bekle bak sorcam size ben.. ;)
  • He bi de annem beni iyi bi rencide etti. Dedim sevgilisini alan dışarı çıktı kaldık öyle evde Melos'la. Ne dese beğenirsin sevgili okurum.. Koca Bozkır'da seni dışarı çıkaracak bi sevgili bulamadıysan ben ne yapayım!! Anne bak depresyona sokma beni atarım kendimi camdan dedim.. Pek de oralı olmadı yine de. Yok yok sıraya dizip ifadenizi alcam bi farz oldu bak.. :)
  • Dudaklarımı kendi kendime bi güzel yara ettim. Sonra da ilaç niyetine boyadım.. Kırmızı kırmızı.. :) 
  • Dün akşam yemeği yemeyi unuttum. Bugün de öğlen yemeğini. :) Yakında kendimi bi yerlerde unutmam inşaallah.. .)
  • Feysbukta iki tane akıllı kız arkadaş bir hareket başlatmışlar. Eskilerden kurtulma hareketi. :) Çok yerinde ve hoş buldum. Kullanmadığın kıyafetten kitaba ne varsa resmini yüklüyorsun. İlk mesaj atana ücretsiz yolluyorsun. Aynı şekilde sende ücretsiz başkalarından alabilirsin. Eve gideyim de bi dolap temizliği yapayım en iyisi ben. :) Çok yerinde buldum bu hareketi. Kurtulcam herşeyden. :) Kızız akıllıyız ama dimi. :) Hahah!! :D
  • Akşamın bu saatlerinde bana bi delilik vuruyor. Neden niye bilemiyorum.. Aklını başına al şekerim. Ne deliliği ne oluyor. 
  • Eve daha gitmeden misafir çağırdım. :D Gamzecim bizde kalcak ben gidince.. Ya bu kızı seviyorum. Benim için doğum gününü erteledi yine.. Kıyamam ona bidenem benim. :)
  • Neyse bu gece çok yazdım. Hadi ben gidiyorum. İyi uykular.. :)
                                                                                                                         - sassy girl-
P.S: Bu akşamın şarkısı Hadise'den geliyor. Aşk kaç beden giyer?? :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.