8 Haziran 2011

...Veda

  • Bugün hissettik o acıyı bizde. Buradan giderken üzülmem diyordum ki hala da arkasındayım o sözümün. Ben gidecek olmaya üzülmedim bugün, gidenlere üzüldüm..
  • Hayat zor. Her birimizi buraya savurmuştu iki sene önce bir ağustos ayının otuzuncu günü. Şimdiyse kum taneleri gibi fırlatıyor bizi yine geldiğimiz yere.. Sen neden bahsediyorsun yahu diye içten içe soran can okurum. Okul bitti diyorum gidiyoruz! Anladın mı?
  • Bir saattir ekrana bakıyorum ve ne yazacağımı düşünüyorum. Aslında sadece bakıyorum sanırım. Şu an düşünme fonksiyonlarımın çalıştığını pek sanmıyorum. Bir kişi gittiğinde, hepsi gitmiş oluyor. Bakınız bana tek başına oturmuş evde pc'de müzik eşliğinde hiç kimsenin okumadığı bir bloga yazı yazmaya çalışıyorum.
  • Bir kişi acıtınca canını, hepsi acıtıyor. Bir kişi terkederse seni, hepsi terkediyor. Nedenini soruyorsun farkındayım şekerim de kelin ilacı olsa kendi kafasına sürmez mi ama?? Bir bilebilsem.. Atomu parçalamış kadar mutlu olacağım inan bana..
  • Şimdi bir kaç birşey söylemek istiyorum. İsteyen üzerine alınabilir öyle ortaya koydum ben tamam mı canım okurum?? 
  • Öncelikle sen canım okurum; o istediğin şeyi yap artık!! İstiyorsun biliyoruz. Hadi yap, arkanda olacağım sözüm sözdür sana..
  • Şimdi sen diğer canım balım okurum.. Sende istediğin şeyi yapıyorsun biliyorum.. Ama yaptığının arkasında durmalısın.. Dur! Bana karşı bile olsa dur. Öyle daha çok severim seni..
  • Bu yazıya yaklaşık bir saat önce başladım sanırım. Ama araya neler neler girdi ki bitiremedim gitti. Böyle sürüncemede kalan bir yazım olmamıştı hiç.
  • Bu gecenin şarkısı Sertab Erener'den 'Bi Çaresi Bulunur'..
                                                                                                                   -sassy girl- 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.