16 Haziran 2011

Ne bahar geldi, ne de yaz... Sıkıntıdayım biraz..

  • Havalar iki gün ısındı. Güneş güzel yüzünü gösterdi. Çok sürmedi yerini sağanak yağışa bıraktı.. Yaz geldi dedik. Haziran ayını yarıladık. Ama yok olmadı. Her öğlen uykudan gözümü açıp bakıyorum ki yağmur yağıyooo.. 
  • Yukarıda gördüğün şey dikkatini celbetti biliyorum canım. Ama ne yapalım yapacak bir işimiz olmadığı için gecenin köründe yatıp öğlen vakitlerinde uyanıyoruz. Şu iş alışkanlık olmadan bi gideydik burdan..
  • Başlığın sıkıntıdayım biraz kısmına gelirsek şekerim.. Evet havalar böyle sıkıcı olunca bende sıkılıyorum ama ne yapayım. 
  • Can sıkıntısına ilginç çözümlerimiz var. Mesela kızlar şu anda kola içip, çekirdek yiyorlar. Evet evet canım bu saatte. :) Ayrıca yanında gofretinden, krakerine bilimum -.D- yiyecek çeşitleri mevcut.. :) 
  • Ojelerime olan ilgimi bi süredir kaybetmiş bulunmaktayım. Ki bu da benim ağır depresyonda olduğumu gösterir. O my god!! :)
  • Eve gitmek istiyorum ama gidince hiçbirşeyi yerli yerinde bulamayacağımı bildiğimden bu da canımı sıkıyor.. Gamzecim taşındı hemde çook uzaklara.. Pelin de yaz okuluna gidecekmiş. Kim kaldı geride.. Çikolata hanım ve bendeniz ortalığı dağıtcaz artık bu yaz baş başa.. 
  • Kız kardeşim üniversiteye gidecek. Onun için endişeleniyor muyum?? Hayır. O başının çaresine bakar. Asıl gideceği okul için endişeleniyorum. Böylesi değişik bir kızı daha görmüş olmalarına imkan yok.. :) 
  • Bir türlü gelmeyen yaz mevsimi, işi gücü beni deli etmek olan bi adet Yelit ve bendeniz... Sıkı bir tatile giriyoruz anlaşılan.. 
  • Annecim hazır ol.. Geliyorum çok yakında.. :) Fırınımı özledim be!! Bi de bakkal amcayı.. Hahah!!
  • Ayrıca şunu söylemeyi nasıl unuturum bilemiyorum ama dün itibariyle ben artık mezunum!!!!!!! :) Yaşasın yemek yemek! :)
P.S: Hepinize iyi geceler diliyorumm.. :) Bu gecenin şarkısı Nil'den 'Hakkında Herşeyi Duymak İstiyorum'... :) Çikolatalarıma gelsin.. .)

                                                                                                                    sassy girl


´´Güm güm güm güm. Atma kalbim atma şöyle. Duyulur dışarıdan. Çok çok çok çok çok. İsteme çok isteme koparız hayattan!! :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.