3 Haziran 2011

I got the answer..

  • Yes babe, I got the answer. =) Yani cevabımı aldım.. Konuyu size açıklamak gerekirse ki gerekiyor gibi imalı imalı konusup duruyormuşum gibi oluyor. Benim şaircim Emre Gökçe'nin sayfa yöneticisi onunla ilgili yazılarımı görmüş ve iletmiş o da kibarlık edip bana kitaplarını yolluyor. :) Muah seviyorum kendimi be!!
  • Bugün sınavlara 3 günlük bir ara verildi. Çok şükür bu haftayı sağ salim atlattık. 4 sınavın 4'ü de iyi geçti. :) Ama haftaya yapılacak sınavlar için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Zira 3dMax sınavı var da.. .s
  • Daha gitmeden gidecek olmanın hüznü çöktü içime.. Niye herşey bu kadar zor olmak zorunda ki?? Imm.. Bilemiyorum.. Bilen varsa cevaplarınızı tabi ki de bekliyorum.. 
  • Bugünlerde sınava çalışmaktan gündemi pek takip edememişim heralde. Leyla gibiyim. Klavyeye bakıp duruyorum. Ne yazsam bilemedim. Neyse o zaman yazmam bende dimi ama canım.. 
  • Annemin hepinize selamı var.. Regaip kandilinizi kutlarım. Hadi bırakın bilgisayarları herkes ibadete!! Sen ne arıyorsun o zaman burda diyen bir ukala ses duydum biliyorum. İbadetimi ettim de geldim yavrum!! Yallah!
Bu gecenin sözüsü: Hissedemedikçe nefesini soluğumda,
                           Aramıza takvimlerden yapılmış uçurumlar eklendi.
                           İnsafsızca,infazsız bırakıldım ben.

                           Aklıma gelişlerin gibi bir defa gelsen,
                           İnan bir daha gidemezdin sen.

                                                      Emre GÖKÇE'nin  Mecaz Teneffüs şiirinden..


Bu gecenin şarkısı: Model~Buzdan Şato...




                                                                                                                                                                  ~sassy girl~

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.