7 Eylül 2012

Küçük Şeyler :)




  • Ne zaman çalışmak zorunda olsam aklıma bloga yazacak bir sürü şeye geliyor. Ne bloga yazabiliyorum. Ne işe konsantre olabiliyorum. Böyle bir sürüncemede kalma hali..
  • Sürünceme de nasıl bir kelime olduysa artık. Kendime hayret ediyorum..
  • Bizim evde çamaşır yıkama hızına hayranım. Sabahtan atıyorsun kirli sepetine çamaşırları, akşam dolabına geri gelmiş oluyor. Bazen bunları yıkamadan mı koyuyor annem tekrar dolaba diye düşünmeden edemiyorum..
  • Eda Taşpınar'a "Sanatçı değilsiniz, manken değilsiniz. Nasıl böyle ünlü oldunuz?" diye sormuşlar. "Giyinme kabiliyetim ve medya yüzünden." demiş. Halbuki ben onu hiç giyinik görmemiştim...
  • Ve o güzel sözleri için bu şarkıyı günün şarkısı armağan ediyorum.. Sevdiğim şu kısmı da sana gelsin: "Yanında durucam, hep onun olucam.. Yarısı olucam ben..." :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.