24 Eylül 2012

Telgrafın telleri... :)


  • Sabah daha kargalar bile ayılamadan düştük yollara babamla misafirlerimizi karşılamak için. :) Aman yarebbim o nasıl acılı bir bekleyişti, otobüs de rötar yapınca açlıktan karnım mideme yapıştı. :D
  • Bu şarkı da sabah radyoda çalıyordu biz arabada giderken.. :D En sevdiğim yeri de şurası: "Telgrafın tellerini arşınlamalı, Yâr üstüne yâr seveni kurşunlamalı..." Özellikle bu kısmını sevdiğime armağan ediyorum.. :)
  • Şiddetli seviyorum ben görüyorsunuz. :D
  • Bugün böyle bir halsizim aslında, pek neşem de yok. Ayrıca evde de sıkılıyorum... Eve çağıracak bir arkadaş bile yok etraflarda ki.. :( Yolunuz Çengelköy'e düşerse çaya çorbaya gelin canım..
  • Neyse sevdiğimin kuponları ile aldığım ayakkabı da büyük oldu bana. Bir hayırsever olarak bende onu bağışlamaya karar verdim. 38 bilemediniz 39 numara ayaklara sahip bir şahıs arayışı içindeyim. :)
  • Bugünlük benden haberler de bu kadar..
  • Applesodaa evden canlı bildirdi. İstanbul. 2012..

2 yorum:

  1. 36 olaydi iyiydi:D
    39 numara giyen bir hatun diyip gülücük yapcaam ağır mı olur acep:D

    YanıtlaSil
  2. :D 39 ne ola ki 43.5 giyen arkadaşım var benim :D bi dahaki sefere küçük gelen olursa sana ayırırım canım :D

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.