21 Eylül 2012

Seveceğim seveceğim :)

  • Benim sevdiceğim adamın dibi ya!! Bitane o! :)
  • Yoğun tehditlerim sonrasında haftaya kendileri tam üç gün izin almış bulunuyor. :) Yani biz bir nevi balayına çıktık sayın siz. :)
  • Peki niye tehdit ettim çünkü ben yıllık izinde olacağım. Yani bugün sizlere son kez iş yerinden canlı bağlanıyorum dostlarım..
  • Ayrıca şu ayakkabı alışverişinde Markafoni olaya ağırlığını koydu ve ayakkabılar da jet hızıyla yola çıktı. Sanırım gittiğimde evde olacaklar..
  • Bu akşam bir İkea çıkarması yapmayı şiddetle planlıyorum. Oralarda olursanız her gördüğüne saldıran kıza selam edin.. (O ben olacağımdır muhtemelen. :D )
  • Yarın kahvaltıya saraya bekliyorum hepinizi gelmezseniz çok ağlarım.. :(
  • Hep demiştim ben saraylara layık insanım diye kimse dinlemedi beni.. :)
  • Şimdi sizlere şu şarkıyı armağan ediyorum.. Lütfen dinleyin ama ayıp..
Not:  Resim "Kimse seninle karşılaştırılamaz." diyor. :) Bu sefer kıt İngilizce'mle bile olsa eminim. Kalıbımı basarım öyle diyor yani. :D

She is the man Beylerbeyi'nden bildirdi. Saygılar efenim..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.