19 Eylül 2012

Benim bir sorunum var dostum!

   Hemde çok büyük bir sorun. Kıyafetlerle başım dertte.. Çok büyük dertte.

  • Pantolonlar beni çıldırtıyor. Alırsınız, giyersiniz sonra hemen bol gelir mesela.. Hevesiniz taa boğazınıza kaçar.. Bana kaderimin bir oyunu mu bu acaba? Zaten 34 beden giyiyorum. Daha küçüğü de olacak değil ya canım!
  • Sonra mesela tarz mevzusu var.. İş yerinde giydiğin günlük yaşam için fazla klasik kalır. Günlük giydiklerin iş için uygun değildir. Benim babam da Rahmi Koç değil ki otuz çeşit tarz yaratacak kadar kıyafet olsun dolabımda!
  • Sonra ayakkabılar var.. Henüz su almayan bir bot bulamamaktan muzdarip bu bünye ayrıca günlük kullanım için de bir ayakkabı bulabilmiş değil..
  • Bana bir akıl verin. Yazın babet giyiyorum tamam. Ama kışın bot dışında iyi havalarda ne giyeceğim ayağıma bilemiyorum... 
  • Sonra bluzlar, rahat olanlar çok zevksizdir. Güzel olan herşey için de sürekli eliniz bağrınızda kalır. Oram açıldı mı buram açıldı mı?? Ne yapalım çirkin mi olalım??
  • Sonra kişisel bir sorunum var mesela bir şeyi beğendim mi "Ya yeter başka kıyafetin yok mu senin?" yorumlarını alana kadar giymeliyim ben. Sonra ne oluyor bu sefer de bir daha görmek istemiyorum o kıyafeti.. 
  • Bu üstteki maddeyi takiben bazı kıyafetlerimi aylar yıllar sonra hatırlayıp çok mutlu olduğum zamanlar vardır benim..
  • Deli miyim? Sanmıyorum. Büyük ihtimalle normal değilim..
Ama işte sorunum var ne pantolonum ne bir tshirtim var.. Hiçbirşeyim yok mutsuzum...

Not: Allah'ım şöyle bir oda nasip et bana...

15 yorum:

  1. Allah başka dert vermesin canım :)bendede aynı dert var dolabıma bakınca bi sürü şey var ama giymeye kalkışınca hiç bişeyim yokmuş gibi geliyo her zamanda yok derim. zaten benim belli giyinme tarzım olmadığından her telden çalıyorum ondanmı acaba diye düşünüyorum:)ayakkabı konusuna gelince iyi havalarda yani yağmur yağıcakmış gibi gelen ama yağmayan hava aklıma geldi direk, bez ayakkabı doğru söylediysem adını ya da kaba olmayan babet gibi rahat gelen spor ayakkabılar olabilir şahsen benim ayak minicik olduğu için ben o tarzdan sapor ayakkabılar alıyorum diğerleri dev ayakkabısı gibi geliyo bana :)) çok yazdım yahu seni takip edenler neden yazmıyo?benden başka cevap veren neden yok anlamadım :\ sazan gibi atlıyormuyum yoksa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Elifcim sorun sende değil benim okurlarda :D onlar okur ama yorum yazmaz sanırım benim gibi üşengeçler :D ayrıca bende senin gibiyim hiç belli tarzım yok demekki biz başlı başına tarz insanlarız :D ay bi de mütevazi olabilsem ya :D

      Sil
    2. o zaman tamam bi an bende mi sorun var dedim:)) yalnız bu başlı başına tarzımız başımıza bela diye düşünüyorum stres yapıyo bende yarım saat insan dolaba bakarmı yahu ne giyicem diye:)))kadın olmak çok zor çook:)

      Sil
    3. sonunda beni anlayan biri var tanrım :D kesinlikle haklısın çok stresli bazen ne giyeceğimi bilmiyorsam sırf onu düşünürken işe geç kalıyorum inan ki :D

      Sil
    4. Aynen birde saçım yarım saat sürüyo onu hiç katmıyorum:D çok dert yandık uzatmayım fazla :D bize lazım olan o fotoğraftaki gibi ayrı bi giyisi odası galiba benim acilinden zengin olmam gerek :D

      Sil
    5. Ben saçı topuz kullanıyorum çoğunlukla zamandan tasarruf ya da kendi haline bırakıyorum :D o odadan bana da lazım da zengin olmak zor canım zengin koca bulmak bence daha kısa sürer bi düşün derim ben :D

      Sil
  2. bende örüyorum 1 haftadır:D zengin koca bak bu iyi fikir ama zor beni zengini bulmaz, genelde odunlar buluyo hem gönlü hem kendi zengin olsun öyle biri varsa tabi :D

    YanıtlaSil
  3. :) örgü iyidir ben beceremiyorum ama :(
    cüzdanı zengin bilemem de gönlü zengin istersen uğra bana :D ben bulurum :D

    YanıtlaSil
  4. bende sadece balık sırtı örebiliyorum zaten:D sevgilin mi var derdin var bence..benim tek ihtiyacım olan gerçek bi dost arkadaş sadece oda olur inşallah:D Ben bu iş yerinde kaldığım sürecede zor herkes evli çoluk çocuk sahibi halil sezai dinlemek istiyorum şu an:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha :D halil sezai de çok acıklı söylüyor canım :D bizim iş yerine gel hepsi bekar bunların ama mühendis ukalalılığına sahipler bak söylemedi deme :D

      Sil
    2. onu dinleyince zaten cam çerçeve indiresim geliyo masraf çıkartmayım şimdi:D ukala insanlardan nefret ederim ki seven var mıdır onları acaba?ben uzaak olsunlar senin işinde zor desene:D

      Sil
    3. bilmiyorum ki belki onları da seven vardır :D ben tahammül etmek zorunda kalıyorum sadece :D

      Sil
  5. Erkek spor ayakkabı arayanlardan mısınız? Tıklayın ve erkek spor ayakkabı ürünlerini inceleyin: erkek spor ayakkabı

    Alternatif: erkek spor ayakkabı

    Alternatif 2: erkek spor ayakkabı

    Alternatif 3: erkek spor ayakkabı

    Alternatif 4: erkek spor ayakkabı

    Alternatif 5: erkek spor ayakkabı

    Alternatif 6: erkek spor ayakkabı

    Alternatif 7: erkek spor ayakkabı

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.