6 Eylül 2012

Patatesli poğaçalar aşkına :)

  • Bu sabah çok erken kalktım Fatma Abla yeni açılan pastanenin patatesli poğaçaları çok güzel erken gelip kahvaltı edelim diye tutturdu çünkü :)
  • Patatesli poğaçalar aşkına, gözüm açılmamışken daha evde giyinmeye çalıştım, düşünün halimi.. 
  • Bir de yeni bir hırkam var onu giymek istiyorum ama yakasını broşla tutturmak gerekiyor. E tabi bende yok broş falan. Aldım elime bir küpe onunla tutturdum. :) Fatma Abla hayran kaldı yaratıcılığıma.. :)
  • Neyse ettik kahvaltımızı ama öyle bir alıştırmışım ki kendimi ice-tea içmediğim için kahvaltıda sanki ayılamadım gibi geldi bana.. Şimdi bir yandan içip bir yandan ayılıyorum.. Bana afiyet olsun.. Sizlere kolay gelsin diyeyim artık. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.