14 Eylül 2012

:) Hayat Güzelmiş



  • Herşey çok sıkıcı oluyor, üstüme geliyor bazen.. Film izlemeye bile üşeniyorum. Gerçi ben herşeye üşeniyorum ya zaten.. :)
  • Sevdiceğimin hediyesi trençkotum geldi. Şimdi hevesle ayakkabılarımı bekliyorum.. :)
  • O değilde benim kuzenim evleniyor. Yarı abim sayılır, özene bezene hazırlanacağız düğüne yani. Elbise üstüne giymek için trençkotum hazır, elbiseyle takılacak takılarım hazır, ayakkabılarım da hazır. Tek eksiğim bir elbise aslında.. :) Varsa şöyle siyah bildiğiniz güzel bir elbise gönderin resmini bana. :) Yoksa trençkotla gideceğim ama üzerimden çıkarmam artık. :)
  • Düğün hazırlığı yapmak da bir garip oluyormuş canım. Evde davetiyeler falan var böyle hazırlıkları yakından görüyorum ya insan hevesleniyor. Sevdiceğimle bizde bir atraksiyon yapsak mı ki acaba?? :)
  • Neyse onu da bir kenara koyarsak harıl harıl doğum günü hazırlığı yapıyorum. Yalnız öyle böyle değil büyük bir hazırlık yaptım. Sürpriz sürpriz üstüne olacak. :) Yalnız sevgilim her sene aynı performansı beklemez inşallah. :)
  • Bütün hafta mesai yapmak, hiç durmadan çalışmak çok yorucuydu.. Ama sevdiceğimin beni gelip alması ve bir iki saat dışarı çıkarması çok hoş bir jestti. :)
  • Yarın evde misafir ağırlayacağım. Hafta sonu gelince ev kızı mod on bizde ne yapalım. :)
  • Bu akşam babamın üstün zaplama yetenekleriyle bütün kanallardaki dizileri izledik yeminle.. Bütün karakterler kafamda birbirine girdi.. :)
  • Bloguma dün rekor bir giriş yapılmış, kimse de bir ben geldim yazmadı. Kim geldi kim gitti hiç bilmiyoum ki ama... :(
Not: Emir'in sonunu hiç iyi görmedim o kocaman ağızlı kıza aşık olacak bu gidişle.. Bence Hazal'ın dizisi tutmazsa onu da Efe gibi geri getirsinler. :) En azından o kız güzeldi insanın baktıkça içi açılıyordu bu ne ya kara kuru çirkin bir kız... Ay kusiciimm..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.