10 Eylül 2012

Öleceğim...


  • Ah nasıl bir ağrıdır, nasıl bir sancı çekmektir bu?? Öleceğimi hissediyorum şu anda.. 
  • Kız kardeşim de blog açtı artık kendisi şurada ikamet ediyor: "yalın ayak". Yalnız o "emir'in yolu'nu izlerken ağlayan ablam" postunda bahsettiği ablası ben değilim not düşeyim dedim. :D
  • Hep diyorum internette alışveriş yaparken kazıklanıyoruz diye.. Şurada gördüğünüz bilekliği Kadıköy'de 3 liraya satıyorlardı.. Bilmesek inanacağız yani..
  • O kadar dedim tutumlu kız olacağım internetten alışveriş yapmayacağım ya dünya kararımın arkasında durabilecek miyim diye beni sorguluyor bildiğiniz...
    1. Öncelikle sevgilim bana 150 TL'lik alışveriş çeki almış Markafoni için ki ben para ödemeyeyim de ordan alayım diye. Ama ne oldu tamam onu harcadım ayakkabı aldım da o sırada bakarken bir sürü başka şey daha beğendim.. Yine de almadım..
    2. Yukarıdaki maddeye devamen Koton kampanyasında bir trençkota vuruldum. Kısa süreli bir aşk yaşadık.. Kısa sürdü çünkü kız kardeşim almamı engelledi. Sağol varol canım. Gerçi o ihtiyaçtı ama neyse...
    3. İnat ettim alışveriş yapmayacağım ya, tabii haftasonu her gittiğimiz yerde internetten alışveriş için indirim kuponları dağıtıyorlar.. Adaletin bu mu dünya diye diye gezdim oralarda...
    4. Neyse sonunda ben kazandım sonuç olarak bu haftayı acil ihtiyacım olan tayt ve Koton indiriminden alınmış iki küpeyle kapattık.. Sevgilim hediye kuponu ile aldıklarımı saymıyorum onlara zaten para ödemedim canlarım..
  •  Ayrıca baktım ki benim tasarruf anlayışım pek tasarruflu değil. Gittim güne girdim. Ayda 100 TL vereceğim. Ama nerde o eski günler... Ne kek, börek var. Ne toplanma var. Ne de çay, kahve, muhabbet var. Anca gidip parayı veriyorsun bitiyor...
Not: Resimdeki kupon Koton'un alışverişlerime karşı hediyesiydi. İsterseniz siz kullanabilirsiniz. Biliyorsunuz ben alışveriş diyetimdeyim zira..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.