20 Eylül 2012

Küçük Şeyler :)

  • Ta taa! Evet neresi bilemediyseniz söylüyorum Beylerbeyi Sarayı resimdeki yer.. :) Bu konuya daha sonra döneceğim canlarım. :)
  • İnternetten alışverişte (tamamen parasız, sevgilimin kuponlarıyla yani) dur durak bilmediğim şu noktada ilk kez başıma bir iş geldi. Siparişimin teslim edilememesi gibi bir durum var ortada.. Efendim, neymiş tedarikçi firma yani "Elle Ayakkabı" ile Markafoni arasında görüşmeler sürüyormuş.. Sanırım benim ayakkabılar yalan oldu.. Bakalım ne olacak gelişmeleri aktarırım size artık..
  • Tam gaz doğumgünü hazırlıkları devam ediyor. Yoruldum ama değdi yani. :) Tüm paketleme işlemleri sonunda bitti. Sadece bir tek sesimle kaydedeceğim güzel bir doğum günü mesajı kaldı geriye. :) Bir de pasta siparişi.. :)
  • Ayrıca zaman, zaman, zaman daha çok zaman istiyorum. Çünkü ne işe yetişeceğimi şaşırmış durumdayım.. 
  • Evlenmek üzere olan kuzenimin evinin eksiklerinin sissy ile bana düşenm kısmını almak için bu yakında bir İkea çıkarması yapacağız. :)
  • Sayın Birand'ı bir kez daha kınamak istiyorum. Dün gece haberleri sunarken giydiği denizci mavisi takımın üzerine yeşil neon saat taktığı yetmezmiş gibi bir de saatin olduğu eline yeşil neon bir kalem almış ki efendim saati iyice bir farkedelim. Senin moda anlayışına jant kapağı kaçmış Birandcım. Bir kontrol ettir de gel bakayım..
  • Sabahları şarkı söylemeyi çok seviyorum. Hatta evin ordaki yokuştan inerken bir ara elim kolum da oynuyordu. Sonradan ayıldım ve bir arkama bakayım dedim ki ordan bir çocuk iniyor o da bana bakıp biraz salındı, yani oynamaya devam dedi sanırım.. :( Utancımdan öleceğim..
  • Şirketin oradaki bakkalla kanka oldum. O sabahları bana niye sinirli olduğunu açıklıyor. Sonra ben aldığım ice-tea'yi banka kartı ile ödeyerek onu daha da sinirlendiriyorum. :)
  •  Bu aralar hiç yemek yiyemiyorum. Ne görsem midem bulanıyor. Niye böyle anlamıyorum. Ama acıkıyorum da.. Allahım çok şaşkınım.. 0 bedenin altına düşeceğim çok yakında..
  • Gelelim resmin açıklamasına. Cumartesi sabahı Küboşcum ve ben kahvaltımızı sarayda yapiciz. Kahvaltı ile ilgili izlenimlerimi sonra anlatırım. :) Neyse demem o ki; cumartesi sabahı gelirseniz bekleriz sizi de. Masalardan birinde güneş gözlüğü ile oturan iki kız görürseniz onlar bizizdir. Zira gözümüze güneş kaçmasın diye öyle oturmayı seviyoruz da. :) Samimiyet kaçıyor diyecekseniz eğer yok kaçmıyor. Küboş samimiyetin kareköküdür. :)
Not: Son madde eğer hava güneşli ise geçerlidir. Havada güneş yoksa, o zaman kikirdeyen iki kız arayınız.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.