11 Eylül 2012

Güzel bi gün... :)


  • Başlıktaki replik Harry Potter'dan alıntıdır. Tabii ki bende çocukluğumu ve gençliğimi Harry Potter okuyarak geçirdim.. Açıkçası 22 yaşıma giderek yaklaştığım şu günlerde gerçekten yaşlandığımı hissediyorum.. Çok duygusallaştım.. :)
  • Güzel bir gün çünkü sevdiceğim bana yine yeni kuponlar almıştı dün ve bende o kısa süreli aşk yaşadığım trençkotu aldım kendime.. 40 TL'ye aldım hemde. Hiç bu kadar ucuza alabileceğim aklıma gelmezdi.. :) 
  • Ya ben sevgilimi çok seviyorum.. Ona da diyorum beni nereden vuracağını çok iyi biliyorsun diye. :)
  • Ayrıca bugün bir yoğunluk var iş yerinde anlatmaya kalksam anlatamam akşam olur. Zaten mesaiye kalacak gibi görünüyoruz bu gidişle.. Yandı gülüm keten helva yani..
  • Helva demişken dün canım bir helva çekti ben bile kendime şaştım. Zira bugünlerde hiç tatlı birşey yiyemiyorum. Çikolata görünce bile midem kalkıyor. Ölecek miyim nedir? dünyanın sonu gelmiş gibi..
  • Yalnızlar Mektebi açıldı, bilginize dostlarım.. Bi göz atın derim ben...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.