23 Eylül 2012

:) Sıkıcı bir pazar günü...



  • Sıkıcı bir pazar gününü en iyi bu resim özetler bence. :)
  • Bütün gün bir baş ağrısı aldı beni benden. Hiç iyi değilim. Ayrıca smsim bitti. Aslında ben sms de kullanmıyorum ama yokken özlüyorum yine de. Turkcell 5000 tane veriyor bana 500 tane bile bitmiyor ki.. Yine de özledim.. Ama çok özledim. :)
  • Dün bütün gün çok kuul takıldık Küboşcum'la. Ama bütün kuulluk mahalleye gelip de marketten çamaşır deterjanı alıncaya kadardı. Yani havası kaçan balon gibi fıss dedi gitti bütün havam. :D
  • Axess kart almayacağım diye düşündüm bugün. Dünyada tek kredi kartı o kalsa ona varmayacağım. O nasıl bir reklam anlayışıdır yahu? Resmen axess kartı olmayan herkese hakaret ediyor. Peki ben axess kart almak zorunda mıyım kardeşim?? Zorunda mıyım hee?!
  • Bize yine misafir geliyor.. :D Bizim evi bilen bilir. Geleni gideni hiç eksik olmaz. Ama bu sefer kalıcı geliyor. Kuzencezim diyeyim, kuzen sayılırız sanıyorum neyse işte Eliçe geliyor. :D Evdeki kız nüfusu 1 daha arttı. :D Yönetim elimizde!!
  • Malum yıllık izindeyim de tatile gitmeyince olmuyor olmuyor olmuyor... :(
  • Sevdiceğimle takılacağız artık bir süre bu hafta malumunuz benim için izin almıştı. :D
  • Benim evde çok içim sıkılıyor. :(
  • Applesoda ağrı kesici ile kafa bulmaya gidiyor..
  • Saygılar sevgiler..
  • Bu da bu gecenin müziği.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.