15 Kasım 2012

Birşeyler var biliyorum...

  • Dün günü iş görüşmelerinde geçirdim. Sonuç; hala işsizim.. Ama biliyorum orada birşeyler var bana göre de.. 
  • Sabrın sonu selamet dediler bekliyoruz..
  • Bir yorgunum, bir yorgunum ki anlatamam. Geçen haftadan beri kendimi bir türlü toplayamadım. Sabahları kalkasım gelmiyor. Akşamları erkenden yatıyorum tavuk gibiyim.. Bana neler oluyor Tahsin??
  • İETT ömrümü yedi! Otobüsler sabahları ve akşamları "iş saati" deyip de normal saydığımız ama aslında hiçte normal olmayan bir yoğunlukta oluyor. Hal böyleyken milletin hayatını daha da nasıl zorlaştırabilirim diye düşünen İETT'nin otobüslerinin %98'nin kapıları içeri açılıyor. O dolulukta oradaki insanlar ezilip, büzülüyor veya elleri, kolları sıkışıyor. İETT aman sakın doğru birşey yapıp da şaşırtma bizi.. 
  •  Yeni bir iş demek de bir sürü karışıklık demek... Of anam of. Gerçi bende bir ayrı komiğim sanki işi buldum da sıkıntısını çekmesi kaldı..
  • Böyle mi olacaktı diyerek.. İki kişinin kaldığı ıssız ofisten bildiriyor Applesoda...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.