22 Kasım 2012

Yeni bir gün..

  • Yağmurlu, kasvetli, ıslak ıslak bir gün de olsa bugün yeni bir gün yine de. :) Yeni bir umut.. Yeni bir iş görüşmesi..
  • Hava yağmurlu olursa görüşmeye seni ben götürürüm demişti babacağızım. Ama ben dünde iyiydi bugün de iyi olur diye düşünüp, kendi başıma gitmeye hazırlamıştım bünyemi ki... Sabah evden kafamı dışarı uzatmamla beraber yağmur başladı. Allahın sevgili kuluyum ne yalan söyleyeyim.. :)
  • Şimdi hepiniz oturup bana bir elham üç gulhu okuyup üflüyorsunuz. İşten çıkmama bir hafta kaldı ben hala iş bulamadım. Bu gidişle ayazda kalacağım...
  • Çok parada gözüm yok geçinecek kadar olsun. Yol, yemek bir de başka da bir isteğim yok. İş konusunda da seçici değilim. Çeşitli alanlarda da başvurular yapıyorum. İş bulmam lazım...
  • Bugün şartladım kendimi bu iş benim olacak. :)
  • Ah ama dün dedim ki vaktiyle moda tasarımı oku diye yemişti beynimi annem, bir de aşçılık. Ah benim akılsız kafam, bak işte bir gram aklım olsa okurdum değil mi?? Bilgisayar da neymiş ki yarebbim...
  • Neyse güzel süprizler peşindeyim yine bu ara.. Sevdiceğime özel bir süpriz olacak.. Farkettim hep bir süprizler arasında geçiyor hayatım.. Süpriz yapmayı seviyorum..
  • Süpriz benim işim. :)
  • Doğum günüme 1 ay 8 gün kaldı.. Bu kadar uzun bir vakit olmasaydı beğendiğim botları alırdı bana Küboş ama arada ay var yahu ay..
  • Gyuli ckimi sin var ida baskasa, ckimire do gickitas gyuli ckimi.
  • Applesodaa. Ofiste kahvaltı. İyi günler... :)
Not: Şu yukarıdaki resmi kullanmak için bir aydır yağmurlu bir sabah beklediğimi biliyor muydunuz??
Notun Notu: Dün paylaştığım şarkının son mısraları yukarıdakiler. Şöyle diyor: "Gülüm başkasına vermeyeceğim seni, bilki benimsin e gülüm." Sevdiceğime geldi tabii ki bu sözler..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.