20 Kasım 2012

İş Görüşmelerimden Seçmeler..


  • Misal 1:İşverenin böylesini görmedim daha önce..
 İşveren: Yakın zamanda evlenmeyi düşünüyor musunuz?
 Ben: (İçses: Hayırdır inşaallah nere geldim ben böyle??) Düşünmüyorum.
 İşveren: İyi o zaman. Hayır yani izin falan oluyor, işin bölünmesi iyi değil. Yanlış anlamayın evlilere de çocuk yapmayı düşünüyor musunuz diye soruyorum.
 Ben: (İçses: Nasıl bir manyak bu Allam??) Anlıyorum.
  • Misal 2: Sektörde herkesi tanıyıp, herşeyi bildiğini düşünen bir yazılım şirketi yöneticisi.
 İşveren: Üniversite mezunusunuz değil mi?
 Ben: Evet.
 İşveren: Bilgisayar Programcılığı lisansı yaptınız?
 Ben:  Hayır. Bilgisayar Programcılığı önlisansı yaptım. (İçses: Bilgisayar Programcılığı'nda lisans vardı da ben yapmadım sanki.)
 İşveren: Aaa öyle mi anladım. Kafam karıştı lisans sandım da.
 Ben: Önemli değil. (İçses: Lisansı Bilgisayar Programcılığı, yüksek lisansı patates kızartması, doktorayı da menemen konusunda yaptım. Töbe Allam.)
  •  Misal 3: Herşeyi merak eden kadın...
 İşveren: Anneniz babanız ne iş yapıyor? Ayrıca bakmakla yükümlü olduğunuz kimseler var mı? Bir de nereli olup, nerede yaşadığınızı, kardeş sayınızı, eğitimlerini vs. bu kağıda not edebilir misiniz?
 Ben: (İçses: Beni nüfusuna alacak galiba..) Hıhı.

Yukarıya Not: Allam beni bunlarla sınama gözünü seveyim...

Bana Not: Resim iş bulmak yönünde ne kadar hayalci olduğumu gösteriyor. Unutma diye dedimdi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.