7 Kasım 2012

Bugün...

  • Oldukça kan kaybettiğimi biliyorum en azından. Fatma Abla üşümelerimi ve halsizliklerimi kansızlığa bağladı çünkü bugün. Ve eminim biliyorsunuzdur her Türk kadınında doğuştan birazcık doktorluk potansiyeli vardır. Bir bakışta neyin olduğunu ve neye ihtiyacın olduğunu bilirler çünkü onlar. :)
  • Kız kardeşceğizim evde bulduğu her şeyi okula götürüyor. Ortada birşey bırakmaya görün pat kayboluyor. Bu sabah da babamın kuruyemişlerini araklıyordu. Ay bir de yüzsüz ki görmeyin "Ama sen hep bunu yapıyorsun baba. Hep ortada bırakıyorsun bunları." diyor utanmadan. :)
  • Annem eve misafir gelecek olması dolayısı ile evde terör estiriyor. "Heryer silinecek, temizlenecek. Eksik olan herşey alınacak. Herşey mükemmel olacak..." Klasik Türk kadını... Yok değil klasik Nazi subayı... :(
  • Zaman zaman insanlarla anlaşamıyorum. Nedenini bilmiyorum da. Herşeyi doğru yaptığımı düşünsem de yanlışlar da çıkıyor demekki arada. Ya da herşeyi doğru yapıyor olman önemli değil. Önemli olan bu yaptıklarının karşı tarafa nasıl göründüğü.. Anlatabiliyor muyum?? Hayır ben bile okuyunca birşey anlamadım ama asıl nokta da bu zaten bazen sebepsiz anlaşamazsınız. Herşeyi mükemmel yapsanız bile..
  • Birgün gerçekten yazdıklarım insanlar için birşey ifade edecek. Biliyorum birileri bunları okurken gülümseyecek. Birileri bu sayfalar arasında dolaşırken kendini görecek yazıklarımda.. Birileri sevecek yazdıklarımı. Birileri eleştirecek. Birileri küfredecek. Anlıyorsunuz değil mi?? Neredeyse üç yıldır yazıyorum ama birileri eninde sonunda bir tepki verecek.. Okuduklarını bileceğim..
  • İnsanlara yardım etmek istiyorum. Bir yardımım dokunsun, bir izim kalsın geride istiyorum.. Bugün ne kaybettiğimi bilmiyorum ama kendimi kaybetmeden elimden geleni yapmak istiyorum..
Not: Resimde "Bugün ne kaybettiğimi bilmek istiyorum." diyor. Loves Charlie.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.