1 Kasım 2012

Allahım....

  • Bir tane daha İngilizce evrak görürsem kusiciim. İngilizcem bu kadar kötü diye mi yapıyorsun bunu Allahım?? Tamam hikmetinden sual olunmaz ama daraldım bende..
  • Şimdi iş güç bitince Küboş'cumlan Mado'ya gideceğiz. Hoş bu soğukta orada ne yiyeceğiz hiç bilemiyorum ama neyse hava alalım da o yeter. :)
  • Böyle bir daraldım bir bunaldım.. Yerimde duramıyorum. Hem stresli çalışma bana göre değil hiç bir büyük hoşbeş ve büyük boy susamlı çubuk krakeri tek başıma yedim. Biliyorum fil midesi var bende. :) Hayır baksanız hepi topu minnak bir kızım aslında ama içerde alan nasıl genişse demek ki... Ye Allah ye.. :D
  • Küboşla ben bir değişiğiz böyle. Ben buluşalım diyince "Ayy nasıl özlemişsin beni." diye havalara giriyor. O bana bugün güzel olmuşşsun dese bende kendimi Adriana Lima sanıyorum. Nasıl bir egoysa bizdeki.. :D
  • Böyle içimde bir şişkinlik var ki yediklerimden olsa gerek. Neyse eritirim yürürken.
  • Applesodaa iş çıkışından bildiriyor saygıdeğer okurlarım. :)
Not: Resimde "Lütfen Tanrım yarını daha iyi yap." diyor. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.