8 Kasım 2012

Süprizli sabah :)

  • Sonunda sevdiceğimi de kendime benzettim. O da benim gibi süprizlerin insanı artık. Sevdiceğimle çok güzel bir süpriz hazırladık ama şimdi yazamam buraya ne olduğunu okursa öğrenir o şahıslar. :) Süprizin postu yarın akşam inşaallah. :)
  • Hayat çok garip oluyor zaman zaman değil mi? Evet, oluyor. Ama olsun. Herkes eninde sonunda mutlu olmanın bir yolunu buluyor. Kimi çalışıyor, kimi gülüyor, kimi koşuyor, kimi şarkı söylüyor, kimi müzik dinliyor. Demem o ki hayat kısa ve üzüldüğümüze de değmiyor. Mutlu olmak için birilerinin veya birşeylerin gelmesini bekleme sen git. Mutlu olmak için elinden geleni yapmalısın dostum..
  • Ergenliğe yeniden girdiğimi hissediyorum 22 yaşıma 1 ay 22 gün kala.. Nedir bu suratımda çıkan şeylerin çözümü yahu birisi bir el uzatsın.. Alnım taşlı tarla yollarına döndü... :(
  • Evimizin salonunda yeni dekorasyon yapıyor annem. Annem zaten hep birşeyler yapıyor ama.. Ama işte... Bizde ailenin geri kalanı olarak Ivana Sert stili uyguluyoruz. Olmamış şekerim, bizimla değilsin.. :D Sonuç olarak; annem nasıl isterse öyle oluyor be canım..
  • Bizde kızlarla burası bizim odamız, bizim kararımız dedik ve duvarlarımızı baştan aşağı resimlerle kapladık. Eski usül bir milyoncu şimdilerde çok milyoncularda görebileceğiniz ahşap üzerine basılmış resimlerle süsledik duvarlarımızı. Tabii kız kardeşimin arkadaşlarının büyük katkısı oldu belirtmeden geçemiyciim.
  • Annem erkek kardeşimi sıkıştırıyor evde; "Levent sen eve biz yokken kız mı alıyorsun? Odan hep saç kılı dolu.". Erkek kardeşimden ibretlik cevap; "Özel hayatıma karışmaz mısın lütfen anne.." Yaa zamanında hanginiz bunu söyleyebildi annenize?? Ben yapamazdım yani şahsen..
  • Çok nev-i şahsına münhasır bir kişilik olan bir arkadaşım vardı eskiden. Şimdi kendisiyle yollarımızı ayırmamıza rağmen annesiyle görüşürüm hala.. Bayramda yoğun ısrarlar üzerine annesine gittiğimde kendisini de görmüş bulundum. Zaman hakikaten herşeyi değiştiriyor. Orada ona baktığımda eski arkaşımdan hiçbirşey kalmamıştı sanki.. Sahi hepimiz bu kadar değiştik mi??
  • Bugünlerde postlara ne kadar neşeli başlarsam başlayayım sonu yine bana hasret yine bana hüsran tarzı bitiyor. Çok fazla hüzünlü dizi izliyorum sanırım. One Tree Hill'e bir ara vereyim ben..
  • Applesodaa. Yemek molasına 4 dakika kala ofisten canlı bildirdi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.