26 Kasım 2012

Teşekkürler Türkiye :)

  • Ta daaaa... Karşınızda bir Kariyer çalışanı durmakta.. Neyse yeni işyerimin fazla reklamını yapmayayım da. :) 
  • Şaka bir yana iş buldum diye halay çekip oynayacak havadayım yani..
  • Daha işşiz kalmamışken bile işşiz kalacak olmak beni sıkıntıya strese sokuyordu.. İçime böyle bir fenalıklar geliyordu.. 
  • Bu sıkınıtılı süreçte yanımda olan, beni hiç yalnız bırakmayan siz sevgili okurlarıma da teşekkürü bir borç bili..... Diyemiyorum görüyorsunuz değil mi? Neden? Çünkü bir yorum bile yazmadınız üzülme sen ki böyle deli bir kızsın aç, bilâç kalmazsın diye. Allah sizi davul etmesin sevgili okurlarım.
  • Hayır istatistiklere göre gelen okuyan birileri var gibi görünüyor ama niye hepiniz casper gibi davranıyorsunuz anlamıyorum...
  • Gelin gündüzle gece olalım. Kaynaşalım... 
  • Neyse konu iyice zıvanadan çıkmadan saygılarımı sunar. Çiftetelliye geçerim. Hobarey... :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.