6 Kasım 2012

Good girl came back.

  • Haftasonundan sonra pek yazmak gelmedi içimden. Hem zaten mutlu olduğum zamanlarda sadece saçmalıyorum. Üzgün olduğum zamanlarda ise gerçekten yazıyorum...
  • Bu hafta misafir ağırlamanın telaşı var üzerimde. Ayrıca annem var baş edemediğim. Sevgilim var son günlerde yıldızımın hiç barışmadığı. Bu akşam katılmam gereken bir program ve oldukça da baş ağrım var. Görüyorsunuz ya iç yalnız değilim.
  • Zaten ben genelde hiç yalnız olmam. Sadece kalabalıklar içerisinde yalnız hissediyorum. Bu benim en başarılı olduğum konulardan birisi..
  • Bir yerlerde yanlış yaptığımı biliyorum ama nerde bilemiyorum. O yüzden en baştan başlamaya karar verdim bende. İş, hayat tarzı... Aklınıza gelen ne varsa hepsine en baştan başlayacağım..
  • Bazen bu ben değilim diyorum. Bu yaptığım iş hiç beni yansıtmıyor. Yaptıklarım insanlara birşeyler ifade etsin istiyorum.. İfade ediyor mu? Orda kimse var mı? Birisi beni duyuyor mu??
Not: Resimde "En büyük hayalin nedir? Cevap: Birilerinin ilk seçeneği olmak." diyor.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.