26 Kasım 2012

Ayva iyidir ayva...

  • Ayva diyorum iyidir. Hala konuyu anlamadıysanız da diyorum ki cumaya kalmaz tası tarağı toplayacakmışız. Ayvayı yedik yani..
  • Halen daha bir iş bulabilmiş değilim. Bu gidişle zorunlu bir tatil arası vereceğim.. Hayır iş seçmedim, ayrımcılık da yapmadım ama niye hala bir iş bulamadım bende anlamadım ki..
  • İşsiz kalışımı ödüllendirmeye karar verdim tam da şeytanın bacağını kırıp kendime bir telefon alacaktım ki benim muhasebecim (sevdiceğim) olaya el koydu yeni yıl bir gelsin de bakarız hemen alma dedi.
  • Şeytanın bacağını kırmak demişken; inatla senelerdir Nokia'nın "takoz" diye tabir ettiğimiz modellerinden birini kullandığımı belirtmiş miydim? Aramızda bir bağ var ayrılamıyorum ne yapayım ama.. :)
  • Evde zorunlu tatilimi biçki-dikiş öğrenerek değerlendirmeye karar verdim. Ah boş durmak bana yaramayacak. Bu gidişle bakkala çırak olacağım bu yaşımdan sonra.. :(
  • Düşündükçe hüzünleniyorum.. Neyse gideyim bir çilekli link içeyim de kafayı bulayım bari...
Not: Çilekli link nedense bende bir sarhoşluk etkisi yaratıyor. Bilim adamlarınca bu konu henüz aydınlatılamadı. Birazdan sarhoş olacak applesodaa bildirdi sayın seyirciler..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.