23 Kasım 2012

Sen benim şarkılarımsın...

---Bugün buraya kırksekiz kişi gelmiş. Ben size demedim mi bana iş bulun diye. Hepiniz bir iş baksaydınız şimdi böyle olmazdım.. :(

---Kariyer'le görüşmelerimiz olumlu devam ediyormuş. Ancak ben mutsuzum. Neden? Çünkü en son görüşmede içime sinmeyen birşeyler oldu.. Böğrüme bir öküz oturdu geldi..

---Sevdiceğimde beni iş bulma konusunda anlamıyor. Niye bu kadar stres yapıyorsun anlamıyorum diyor. Oysa ben senin bir bakışından aklından geçen herşeyi kelimesi kelimesi anlarken sen ya beni anlamak istemiyorsun ya da anlamıyorsun gerçekten.. Niye böyle yapıyorsun ki en sevdiğim sen benim gündüzümde gecemdesin anla beni..

---Yarın da bir iş görüşmem var hadi bakalım. İş miş derken sıkıntı stres oldum ya.. İçim şişti, fenalaştım!!

---Beni bi Küboş anlıyor. Bir de Gamzem..

---Babamın kardeşinin oğlundan nefret ettiğimi söylemiş miydim?? Hatta prensip olarak baba tarafından olan tüm insanlarla akrabalık bağımı reddediyorum..

---Pazar günü için şans dileyin bana..

---Ahşap boyama ve dikiş, nakış öğrenmek istiyorum. Bir el atın da bu konuya...

---Hadi ben kızlarla yemek yiyip, kafaları dağıtcam.. Siz boş durmayın bana iş bakın..


0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.