21 Kasım 2012

Ciğerim yandı!!

  • Benim İçin Üzülme dizisinde olaylar varmış, ne olmuş diye bakayım dedim. Ahanda bu şarkıya vuruldum. Tabii beni bilirsiniz şimdi bu şarkı b*kunu çıkarana kadar dinlenecek şarkılar arasına girdi. :)
  • Annemle sevdiceğimin annesi adeta kanka oldular. Sevdiceğimin annesi rahatsızdı annem diyor: "Hemen arayayım bir bakayım nasıl olmuş kadıncağız, birşeye ihtiyacı var mıymış??" bunlar yakında sevdiceğimle beni de dışlar he.
  • İş arama olayım son hız, tam gaz devam ediyor. Ediyor da ne oluyor? Hiç. Herkes Kariyer.net'ten iş bakıyor. Bende Kariyer.net'in kendi iş ilanı için aranıyorum. :)
  • Sahi kariyerin oraya nasıl giderim bilen var mı? Hisar Hastanesi falan da varmış orada..
  • Bu hafta üşengeçliği kenara koydum saçımı düzleştirdim. Şimdi de saçımı yıkayasım gelmiyor. Kıyamıyorum...
  • Kızkardeşimin (annemin deyimiyle) sokak kızları gibi gezmesi nedeniyle haftasonu annem sinirinden kudurdu. Tabii bu da bize temizlik, yemek ve bol bol bağırış çağırış olarak döndü.. :( Ben masumdum halbuki..
  •  Kasımın sonuna kadar bana iş buldunuz buldunuz sayın okurlar yoksa blogu mlogu bırakıp küscem hayata.. :(
  • Haydin sağlıcakla...
Not:  Şarkı yaktın ciğerimi, söktün içerimi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.