27 Kasım 2012

Güzelim, güzelsin, güzeliz.. :)

  • "Güzel burada." gibi birşey söylemek istiyor resim. Neyse efenim bana söylüyor zaten üzerinize alınmayın. :) 
  • Çok güzel bir fikrim var. Ama tabii haftasonu kendini yürürlüğe koyduktan sonra sizlere de ilan edeceğim. :D Tabii ki siz sevgili casper okurlarım beni bu süreçte de yalnız bırakmayacaksınız biliyorum.. :)
  • Kendi işimizi kuruyoruz Gamzemle diyeyim de kısaca siz anlayın onu. :) Geri kalanı haftasonu... 
  • Hadi şimdi ben kaçtım koskoca corporate'i kurmak kolay değil ki a canım. İşim var, gücüm var.. :) 
  • Gözlerinizden öperim. Paralarınızı kenara koyun derim. Sizler benim potansiyel müşterilerimsiniz.. :)

2 yorum:

  1. canım yeni işin hayırlı olsun:) uzun süre giremıyordum değişik süreçlerden geçmişsin stresli diyim ama geçmiş gitmiş sevindim senın adına:)

    YanıtlaSil
  2. :) saol canım benim

    evet iş bulma kısmını atlattık çok şükür çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.