14 Eylül 2023

14- Hiç kimsenin duymadığı kitaplar arasında en sevdiğiniz hangisidir?

Ayy en sevdiğim yerden sordular. Bu nedenle çarşaf çarşaf yazacağım. :)

Zaman Çarkı Serisi: Tabii ki kimse bilmiyor değil ama devasa bir külliyat olduğu için çoğunluk okumuyor. Fantastik edebiyatın başyapıtı, tastamam şaheser. Okuyalım okutalım.

Kuzgunun Gölgesi Serisi: Bu seri neden bilmem ülkemizde pek popüler değil. Lakin o kadar çok şey kaçırıyorsunuz ki... Vaelin şu hayatımda okuduğum en muhteşem kurgu karakter, yoksa siz hala tanışmadınız mı?

Kral Katili Güncesi Serisi: Bunu önermekte pek çekimserim açıkçası çünkü üçleme olarak düşünülen serinin üçüncüsü hala çıkmadı. Bakın ben sevdiceğim -şimdilerde kocam- askerdeyken okudum. Adam askerden geldi, evlendik, dört yaşında çocuğumuz var hala devamı yazılmadı. Beklerken ciğerim soldu ama yine de öyleli iyi bir seri. Çok iyi.

Yukarıdakiler haricinde güncel okuduklarımdan seçtiklerim de şöyledir: Gözler Kanatlar Çiçekler Kuyruklar, Bu Hikaye Senden Uzun Osman, Varamayan, Başa Dönemeyiz,  Dünya İçin Bir Şans, Uçabileceğini Hayal Eden Tavuk, Kendime Notlar...

20 yorum:

  1. Bu Hikaye Senden Uzun Osman'ın ismi dikkatimi çekti. Diğerlerini de hiç duymamıştım zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitap kesinlikle çok güzeldi ama kadın bakış açısından ayrılığı anlatıyor sizi açar mı bilemedim. :)

      Sil
  2. Üçünü de duydum ve fakat okumadım,zaman çarkının dizisine de bi bbaşlim dedim sarmadı bıraktım🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla kitap serisi müko, Dune okumuş insansın sen bunu da yaparsın. Bu seri muhteşem. :)

      Sil
  3. Zaman Çarkı Serisi gerçekten de devasa, o yüzden gözüm korkuyor :))
    Kuzgunun Gölgesi Serisi'ni bilmiyordum ama daha ismiyle bile ilgimi çekti.
    Kral Katili Güncesi Serisi'ni kitap fuarından yıllar önce almıştım. Satan kişi bana yakında 3. kitabın çıkacağını söylemişti. Yıl 2015'ti. Ben ilk iki kitabı da unuttum. :) Bence 3. kitap gelmeyecek. Yazarı insanları oyalıyor gibi geliyor bana. Üç yıl önce de ''yazıyorum yakında gelecek yeni kitap'' demiş ama ufukta bir şey yok...
    Öneriler için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman Çarkı bakınca göz korkutucu ama okurken hiç öyle değil su gibi akıp gidiyor kitaplar.
      Kuzgunun Gölgesi tek kelime ile muhteşem, ben arkadaşıma önermiştim. Bitirdiğinde ben galiba Vaelin'e aşık oldum diye aradı. :D
      Kralkatili Güncesi kesinlikle çok iyi bir seri ama keşke yazar hepsini yazınca bassaymışlar, beklerken ömrümüz soldu.

      Sil
  4. Kralkatili'nin ilk kitabını okumuştum yıllar önce. O kadar zaman geçti ki unuttum bile. Kitabı sevmiştim ama en sevdiklerim arasına girdiğini söyleyemem. :) Kuzgunun Gölgesi nasıl bir şeymiş bakayım, merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  5. Seri kitapları tamamlayamıyorum ben . Okuduğum birkaç kitabın devamı 2 kitap daha var misal, daha da okuyacağım güya:( okuduklarımı beğenmiş olmama rağmen, yay burcu etkisi diyorum :) varamayan listemde de sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Hihihihi ay bu da zor ama ya, bende seri okumayı seviyorum nedense içine girdiğim dünya hiç bitmesin istiyorum.

      Sil
  6. Merhabalar.
    Her ne kadar biraz kitap okuma özürlü biri olsam da kitapları çok sevdiğim gibi, kitap okuyanlara da ilgim sonsuzdur.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Efenim ne güzel ne kadar nazik yazmışsınız, teşekkür ederim.

      Sil
  7. kuzgunun çarkı pekiiii :)

    YanıtlaSil
  8. Zaman Çarkı serisini biliyorum ama diğer serileri bilmiyordum:) Seri kitaplar bazen gözümü korkutmuyor değil ama okuması oldukça keyifli oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla burda yazdığım serilerin hepsi de çok akıcı. :)

      Sil
  9. Zaman Çarkı illa ki okunması gerekenler listesinde fantastik edebiyat severler için :) Kral Katili serisi için İnternete baktım. 3.kitap çıkmış gözüküyor ama bilemedim. Link bırakayım buraya

    https://www.ilknokta.com/kral-katili-guncesi-3-kitap-takim.htm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bir heyecan gidip baktım ama yok orda bahsedilen 3. kitap seri içerisindeki bir karakterin hikayesini detaylı anlatan bir yan eser. Gene bana hasret, gene bana hüsran....

      Sil
  10. Uçabileceğini Hayal Eden Tavuk, Kendime Notlar... Bu kitaplar benlik mi acaba? Kişisel gelişim kitapları gibi sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uçabileceğini Hayal Eden Tavuk'u öneririm ama diğeri kadın bakış açısıyla yazılmış bir kitap kendi geçmişi üzerinden ailesiyle eşiyle yaşadığı problemleri değerlendiriyor. Çok cazip gelir mi sana bilemedim.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.