7 Eylül 2023

7- Çocukluğunuzdan hatırladığınız ilk şey nedir?


Konu nereden geldi bilmem ama geçenlerde çocukluk anılarımın çok flu olması üzerine düşünmüştüm.

Gerçekten ilk çocukluk anılarım sanki hiç yok...

Hatırladığım en eski olay ilkokul birinci sınıfta, okumayı ha söktük ha sökeceğiz zamanlarından... 

"Cumhuriyet" kelimesini söylemişti öğretmenimiz, orada heceleme yaparken birden adımın kelime içinde geçtiğini fark etmiş ve heyecanla bunu yüksek sesle dile getirmiştim.

"Aferin" i de kapmıştım tabii. :)

Sınıfta hiç geçemediğim bir çocuk vardı, ben ondan sonra ikinciydim. Bunu ondan önce söyleyip de aferin almak o gün beni çok mutlu etmişti. Göğsümde kabarık bir hindi yer yapmış gibi dolanmıştım ortalıkta.

Neyse zaten ikinci sınıfta çocuk da gitti de birinci ben oldum haliyle, haksız bir başarı mıydı bu derseniz sanmam. :)

Sevgiler.



22 yorum:

  1. Alnının hakkıyla kazanılmış bi başarı bence :))

    YanıtlaSil
  2. Çocukken sevinmek ne kolay.

    YanıtlaSil
  3. Hehheh sanırım hiçbir zaman birinci olmadım ve hiçbir zaman hırslı da olamadım ben. Gerçi hiçbir pişmanlığım yok buna karşı :D Aa gerçi İngilizcesi hep en yüksek bendim lisede. Aman neyse, evet, afferin size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hırslı mıydım? Yok değildim ama zeki olduğum için çabasız olarak genelde birinci oluyordum. Pek de güzel birşey değil aslında insanlar genelde birinciye gıcık oluyor. :D

      Sil
  4. Bende çocukluğumu çok hatırlamıyorum. Sanırım beynimiz o kadar dolu ki anıları gereksiz görüp arkaya atmış beynimiz. :)

    YanıtlaSil
  5. Hahaha, çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Hihihihi, 7 yaşındayken anlamlı buluşlar yapmak çok kolaymış. :)

      Sil
  7. Bence de haksız değilmiş, sonuçta o sınıftaki en siz olmuşsunuz o gidince. :) Ve Çınar <3 Ve arkadaki kitaplıklar <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bileğimin hakkıydı benim beh. :D

      Kuzguncuk Nail Kitabevi, gerçi pek kazık bir yer ama gidip raflardan seçerek kitap alsın istemiştik. :)

      Sil
  8. Benim de sınıfımdan iki çocuk aynı anda bana çıkma teklifi etmişlerdi, dördüncü sınıftaydık daha. Bi de anlaşmışlar aralarında ben kimi seçersen diğeri hemen vazgeçip beni kardeşi gibi görecekmiş artık :)). Ben de annemin çok kızacağını, abimin onları üzebileceğini söylemiştim hahahahah :))) Abi korkusu varmış o yaşlarda bak onu bildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahah, ay bende abi yoktu ama bende korkardım öyle şeylerden. O yaşta bile centilmenmişler ama. :D

      Sil
  9. Haklı bir başarıydı bence. :)
    Çocuk ikinci sınıfta gitmeseydi aranızda epey bir rekabet olurdu sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kesin olurdu, o yaşta öyle bir rekabete girmek de sağlıklı olur muydu bilemedim. Aman neyse ki gitmiş.

      Sil
  10. Başarılı bir öğrenciydin yani :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.