29 Eylül 2023

29- Hayattan en son neyi öğrendin?

Hiçbir diyetin muvaffak olamayacağını...

Dün tüm kötü içerikli nimetlere yine ve yeniden tövbe eyleyip yattım. 

Sabah kalktım efendi efendi işime geldim. Ofise gelmem talep edildiği için de taksiye tonla para bayıldım, çünkü yağmuru kovayla döküyorlardı gözünü sevdiğimin semasından.

Sabah sağlıklı sıhhatli kahvaltımı ettim. Sakin sakin kahvemi içerken boş bulunup bugünkü happy hoursun konseptini sordum ki...

Vay bana, vaylar bana.... Islak hamburger ve bira imiş. Ofis bile diyete karşı arkadaşlar... Gidip şu köşede biraz sızlanayım.

Bugünde glutensiz beslenemedim anne, ühüüüüü!!!!

18 yorum:

  1. hahahahha! Şahane! yine mevsim geçişidir, koç dolunayıdır vardır bir nedeni. Islak hamburgerin olduğu yerde sağlıklı beslenme selam durur! Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyete devam edip yemesem daha iyiydi, tadının kötü olduğuna mı yanayım. Ay yok bunun üzerine gidip iyi bitane yiyip ağzımın tadını düzeltmem lazım hissine mi... :D

      Sil
  2. İnsan sevdiği şeylerden kendini uzak tutmamalı. Sanırım sorun dozunu ayarlayamıyoruz. Zaten sevdiği şeyleri yemedikten sonra insan neden yaşasın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da sevdiğimden değil de herkesle birlikte sohbet muhabbet eşliğinde yemek keyifli olur diye düşündüm ama tadı güzel değildi. :D

      Sil
  3. Ben diyetisyene gidiyorum on kilo erdim🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında diyette değilim sağlıklı bir beslenmeye geçmek için gluteni ve süt ürünlerini bıraktım. Şekeri de bırakıp bırakıp geri dönüyorum. :D

      Sil
  4. ah bu foto işte hayat güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ay tadı da güzeldi Deepcim, öyle göründüğüne bakma şerbet o.

      Sil
  5. Bak ben üç aydır sevdiğim her şeyi yiyorum sadece akşam sekizde kesip ertesi gün öğlene kadar yemiyorum. Zaten genelde akşam altıya kadar deli gibi yiyerek doymuş olduğumdan sekize kadar yiyememekteyim. Kilolar yavaş yavaş da olsa gidiyor, en güzeli de karnım eskisi gibi fırlamıyor ;)

    YanıtlaSil
  6. Bende de irade sıfır. Olmuyor, olamıyor günün yarısında olmasa bile akşam çayın yanında diyetim sonlanıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ahahahah iyi biliyorum o hissi, dün akşam gene ayy bir ekler mi söylesem dedim çünkü neyse ki tuttum kendimi, bakalım bu akşam ne olacak?

      Sil
  7. Kızım alerjik olunca süt ürünlerini bırakmıştım ben de, uzun süredir yemeyince aramıyorum şimdilerde. Ama gluten ve şekersiz bir yaşam, bilemiyorum dostum. Hele vegan bir yaşamı hiç düşünemiyorum, vegan arkadaşlarım kusura bakmasın ben fani ve zaafları olan bir kulum sadece, cidden bak 🙏 Bi de benim asi damarlarım kabarıyor bir şeyi bırakıyorum diyince. Yasaklar bana göre değil ve yasak gibi algıladığım her şeyi yapmak istiyorum 💆‍♀️O yüzden bir gün bırakmam gerekirse o istese de ben tercih etmiyorum kafasında bir ilişki kurmam gerekiyor. 🤣 Tüm bunları düşününce bile zor geldi bak, seni çok iyi anlıyorum o sebeple 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah ben aslında bırakma konusunda çok iyiyim gerçekten sürekli yurtdışından gelen ve ülkemin sağlıksız yemeklerini özleyen kitleyi yemeğe çıkarmaktan sosyal ortamlar beni biraz bozdu bu ara... Neyse yeniden tövbe ettim. :D Ps: Tavuk götü tövbe tutar mı ayol...
      Günün birinde yumurtayı bırakmam gerekirse ne yaparım bilmiyorum. Vegan da vejetaryen de olamam ama yumurta hariç süt ürünleri de gluten de şeker de vazgeçemeyeceğim şey değil. Yeter ki bir süre kimse yurtdışından ülke sınırlarına giriş yapıp yemeğe gitmek istemesin. :D

      Sil
  8. Her diyet, bozulmaya mahkumdur :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.