8 Eylül 2023

8- Biri vardı değil mi "bu insan" olmanızı sağlayan kimdi o?

Bendiiiiim ben, bendiiiiim ben... Hoba!

-Şu şarkıyı söylüyormuş gibi nağmeli okunacak.-

Efenim affınıza sığınarak sorunun cümle yapısını sevemedim. Çünkü herkese ve herşeye rağmen "bu insan" olmaya karar veren bendim.

Bir sürü kazıklar yemiş, hatalar yapmış olabilirim. Bir sürü olmadık insan tanıyıp türlü türlü dalaverelerle göz göze, diz dize gelmiş de olabilirim.

Ama inanın onlar bu hikayede yan karakter bile değil. Çünkü yediğim her kazıktan ders almasını bilen bendim. Hatalarımı kabullenip önüme bakmaya devam eden de bendim. Her bir dalavereyi ve tuzağı bertaraf ettikten sonra aklıma mıh gibi kazıyan da bendim.

Ders almayadabilirdim, lakin aynı hataya iki kere düşecek minvalde bir yapıya sahip de değilim.

Yani efendime söyleyeyim -burada kırmızı mendiller eşliğinde halaya duruyoruz- "bendiiim ben, bendiiiiiiim ben"...

*Babamın biyolojik katkısı, anamın da doğum sancısı var ama gene de "bendim ben, bendiiiim ben"!!!

Ne kadar mütevazi bir insan olduğumu da gördünüz. :)

18 yorum:

  1. onlar ikinci ya da üçüncü kişilerdi, asıl kişi kendimizdik gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. pekiii sensin seeen sen var yaa sen sensin seeen :)

    YanıtlaSil
  3. Güçlü bir kişilik, kendinden emin olma, güven duygusu.
    Blog adı isabetli bir seçim.
    Sağlıkla, mutlulukla...

    YanıtlaSil
  4. Ah sen yok musun sen, iyi ki sen ❤🙏

    YanıtlaSil
  5. ben yaptım her şeyi beeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir şarkı armağan ediyorum sana Deep, " ben tabii kiiiii" :D

      Sil
  6. Babamın biyolojik katkısı, anamın da doğum sancısı var ama gene de "bendim ben, bendiiiim ben. Nazım Hikmet şiiri gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Bazen hiç de mütevazı olmadan ''bendim ben'' demeli. Bu soruya benim cevabım da bu olmuştu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle öyle, önce kendimizi bir övelim sevelim de gerisi olur. :)

      Sil
  8. Çok güzel yazmışsın:))) Ben de aynı şeyi söylüyorum, her şeyle bendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim canım, kıymet bilenlerin hali başka işte.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.