15 Eylül 2023

15- Dünyanın en zor hissi nedir?


Yetememek kaygısı...

Ebeveyn olmadan önce bu soruya bir sürü farklı cevap verebilirdim. Fakat ebeveyn olduktan sonra herşey aynı yere çıkıyor.

"Ya yetemiyorsam?" diye düşünmemiş bir ebeveyn bence yoktur.
Bende sıklıkla düşünüyorum.

Bazen içim daralıyor düşünürken... Bazen nefesim kesiliyor.
Elinden gelenin en iyisini sürekli yapmaya çalışsan da bu kaygı asla peşini bırakmıyor.

Umuyorum ki yetebiliyorumdur.
Yoksa üzerine çokça düşünülse insanı yer, bitirir bu his...



16 yorum:

  1. Çocuklar sevildiğini ve ailesi için en biricikleri olduğunu bildikleri vakit geri kalan her şey önemini yitiriyor. Kusursuz yaratılmış ( fiziki görünümlerimiz mevzu dışı) canlılar değiliz ve elbette ki her şeye yetebilmek mümkün değil. Sağlıkla ve sevgiyle büyüsün tüm çocuklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, sağlık ve sevgi en önemli iki şey söz konusu çocuklar olunca gerisi teferruat. :)

      Sil
  2. Bence kendinize bu soruyu sorabiliyor olmanız bile bir şeylerin doğru olduğunu gösteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yoruma cevap yazmıştım ama kendi yorumum uzay boşluğuna karıştı sanıyorum. Teşekkür ediyorum canım. :)

      Sil
  3. Herkes düşünüyordur aynı şeyi. O yüzden doğru bildiğini yapmaya devam et. :)
    Benim için en zor his bir sürü şeyi yıllarca içinde biriktirip kimseye anlatamamak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes düşünüyordur bende eminim ama arada bu his boğucu bir hale gelebiliyor.
      Senin durumun da zor içinde taşımak bir yerde kendine yük etmek demek... Anlatacak, paylaşacak birilerini mutlaka bulmalısın bence.

      Sil
  4. yeteeer hayır yeteemeem :)

    YanıtlaSil
  5. Bunu sorgulaman çok güzel, keşke senin gibi bilinçli ebeveynler çoğalsa:)
    Benim için dünyanın en zor hissi annesiz kalmak derim, birkaç şey daha var ama onları yazamıyorum, anlatabileceğim şeyler değil:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok bilinçliyim diyemem ama benim takıldığım noktalardan birisi bu oluyor hep.

      Ahh çok zor olur gerçekten allah hepimize çok çok geç yaşatsın inşallah.

      Sil
  6. Ben çaresizlik diyorum bu soruya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çaresiz kalınabiliyor mu? Yoksa beyin girdiği o psikolojik çukurda hep daha daha derine mi itiyor insanı. Çaresizliği her zaman sorguluyorum...

      Sil
  7. Zamana ve koşullara göre değişkenlik gösteren bir soru bu bana göre…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, kesinlikle öyle. Her daim verilecek farklı bir cevap vardır.

      Sil
  8. Bu soruyu sorduğun için bence yetiyorsundur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünceli yorumlar yapıyorsunuz duygulanıyorum.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.