5 Eylül 2023

5- Hangi film? Niçin?

Büyüdüm, büyüdüümm koca kadın oldum...

Değiştim, evrildim, geliştim, boy verdim, dal verdim, çiçek açtım, yaprak döktüm. Ama bu soruya cevabım nedense hiç değişmedi.

Yıllar evvel izlediğim Remember The Titans'ı hiç bir film yerinden edemedi. Siyah-beyaz çatışmasını spor özelinde konu alarak işleyen bu filmdeki birleşme hissini hiç bir yerde bulamadım.

Ne zaman izlesem onlar "strong side, left side" diye bağırdıkça dünyayı yerinden şöyle bir oynatasım geliyor.

Bundan sonraki favorim Dead Poets Society olmakla beraber filminden - kitabına, kitabından - tiyatrosuna her versiyonuna vakıf olduğumu da yazmıştım.

Bunların ikisi gençlik sevdalarım olmakla beraber geçtiğimiz senelerde sadece isminden ötürü meraklı kedi misali başına oturup izlediğim "What Happened To Monday" i de öneririm. O da bir miktar geleceğimizi anlatıyor gibi, ama ilk ikisi kadar iyi değil. Sonra vay efendim, ben duymadım, aman okumadım demeyin.

Sağlıcakla, bir sonraki yazıda görüşürüz.

Çüs.

20 yorum:

  1. izlemedim ama böyle spor konulu filmler güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet genelde bende bu tarz filmlerden çok keyif alıyorum ama bunun yeri pek ayrı. :)

      Sil
  2. Duymadıydım duydum :) Şu sporlu filmin afişine aşinayım ama izlemedim, Spor konseptli filmlerden buz patenli olan vardı, 90'lı yıllar, bu kategoride sevdiğim ve hatırladığım tek film olabilir, Artistik buz patenine meraklıydım bir ara, olimpiyatları takip ederim trt'den, oradan geliyor filme dair hissiyat muhtemelen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm olabilir, bu tarz spor içerikli filmleri izlemesi keyifli oluyor. :)

      Sil
  3. izlemediğimiz filmler bir ara bakayım.

    YanıtlaSil
  4. danyal waşington nasıl güzel biri yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. İzlemediğim yerden gelmiş tüm filmler sanki. :)

    YanıtlaSil
  6. İlk filmi çok merak ettim. Bu kadar sevdiğiniz için. :)
    İkincisini biliyorum. Kitabını da severim.
    Sonuncusunun afişlerine baktım ilgimi çekti.
    Öneriler için teşekkür ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk filmin yeri bende çok ayrı sanki izlediğimde içime işlemiş gibi... Sonuncu çok yeni zaten. İki numarayı bilmen beni şaşırtmadı. :)

      Sil
  7. Uzun bir dönem film izlemiyordum ama son birkaç aydır izlemeye başladık eşimle birlikte. Güzel film arıyorduk, bunları hemen not edeyim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  8. Hey gidi, Ölü Ozanlar Derneği'ne elimize kâğıt kalem alıp da gitmiştik, sinemada güzel sözlerini not edicez diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yaa peki o naifliğinizi ne yapalım, çok tatlıymışsınız.

      Sil
  9. Ölü Ozanlar Derneği benim için başkadır, kitabı, filmi hepsini severim:) Senden Önce Ben en sevdiğim filmdir:)
    Remember The Titans izlemedim, ona bakacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden Önce Ben'i okumadım da izlemedim de... Kısmet olur inşallah bir gün diye var bir umudum. :)

      Sil
  10. Ölü Ozanlar Derneği’ni izledim. Aklıma hemen efsane replik geldi. Kitap okur musunuz Bay Anderson?

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.