2 Eylül 2023

2- Doğa mı? Şehir mi? Neden?

Bu soruya cevabım tabii ki şehir. :)

Şimdi sanıyorum çoğunluk doğa diyecek ama yok arkadaşlar kalsın şehir seviyorum, bina seviyorum, duvar seviyorum.

Börtü böcek sevmiyorum, bilimum tüm yeşillik grubuna alerjim var. Doğaya gittim mi hastanelik oluyorum. Bana şehrin pis havası lazım.

He illa metropol olmasına gerek yok. Yakınımda bir market, bir de tüm kargo şubeleri olsun, her yerde yaşarım.

Küçük de olsa şehir olsun bana yeter.

Siz ne diyorsunuz??
Yorumlarda görüşelim.

22 yorum:

  1. Doğayı tercih ederim ilk etapta ama şartlar şehirde yaşamayı gerektiriyor gibi... Küçük şehir tercihim

    YanıtlaSil
  2. Yaşamak için şehir, gezmek için doğa derim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ovvv ilginç, o zaman cevabımı revize ediyorum. Yaşamak için de gezmek için de şehir. :D

      Sil
  3. Doğayı çok sevsem de sanırım şehir :)

    YanıtlaSil
  4. Ben doğa ile şehir iç içe olsun dediydim :)

    YanıtlaSil
  5. yani doğada yürüyemem düşerim diyorsun :)

    YanıtlaSil
  6. Doğayı herkes sever de onun cefasını herkes sevmez. O yüzden dürüst bir cevap olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Herkes nerde mutluysa orda yaşamalı :) Ben doğacı tayfadanım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakat ne diyeyim görüyorum postlardan size de yakışıyor efenim. :)

      Sil
  8. Doğaya gittim mi hastanelik oluyorum. Bana şehrin pis havası lazım :)

    YanıtlaSil
  9. Doğacıyım ben. Şehrin pis havası hasta ediyor beni. Doğadaki çamuru, şehrin tozuna tercih ederim. :)

    YanıtlaSil
  10. Doğayı çok severim ama yaşamak zor, şehirde imkanlar daha fazla:) İkisinin de avantajı, dezavantajı var. Yine de şehir derim:)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.