22 Eylül 2023

22- Fobin var mı?


"Yalandan korkmam, yılandan korktuğum kadar!"

Öyle böyle değil deli korkuyorum. Yani mesela görsem direkt düşer bayılırım sanırım. Yılan da beni yer.

Çocukken gece rüyamda sürekli yılanlar görürdüm. Yılanlar beni kovalardı, yılanlar her yerde olurdu. Ödüm kopardı, kalbim ağzımda atarken uyanırdım birden...

Neyse ki büyüdüm de o rüyalardan kurtuldum. Ama yine de acısı gitti, anısı kaldı. Bugün bile televizyonda olsa bakamam...

İçim bir acayip oluyor a dostlar.

Not: Fotoğrafı restorasyon sonrası Yerebatan Sarnıcında çektim, Medusa Heykeli.

24 yorum:

  1. iğrenç hayvan ivit yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla şöyle ekranda görsem bile içim bir acayip oluyor...

      Sil
  2. Hiç birşeyden korkmam örümcekten korktuğum kadar.

    YanıtlaSil
  3. Yılan ürkütücü gerçekten. Ben de böcekleri hiç sevmiyorum, iğreniyorum.

    YanıtlaSil
  4. Hiç bir hayvandan korkmuyorum sanırım eskiden böcekten korkardım artık onda da sevimli bir şey gördüm yıllar içinde. :) Yılan denilince benim aklıma hep öldürülen Oluklu Kertenkele geliyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet o haberleri bende görmüştüm. Ben zaten öldürecek kadar da yakınında kalamam da...

      Sil
  5. Hamam böceği görmeyi hiç istemem. Yılandan pek korkmam. Ahh bir de en karşılaşmayı istemediğim pire...iki kez ( nereden geldiğini biliyorum ) başıma geldi. Bulana kadar giyside, öldüm-öldüm dirildim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pire de zor ama korkulacak tarafı yok. Ben pirelenince - ki mahallemizde insandan çok kedi nüfusu ikamet ettiğinden sık olan bir olay - üzerimdeki herşeyi hemen çamaşır makinesine atıp yıkıyorum. O melun yaratığı bi de bulmakla uğraşamam. :D

      Sil
  6. Ben böceğin her türlüsünü evde görünce irkiliyorum. Dahası duyularımda da radar var mübarek. Küçücük böceği arkamda bir yerdeyken bile hissedebiliyorum. Doğada cidden sorun yok. Ama ben de çocukluk travması var böceklerle ilgili. Bence ondan dolayı, evdeki küçücüğünden (Allah korusun) büyüğüne, böcek görsem fenalık geçiriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bu da zor, hele ki travmatik bir olaya bağlanınca çözmesi daha da zor. O zaman evi sık sık ilaçlatalım İlkaycım, yoksa zor.

      Sil
    2. Bu yorumu yazdıktan sonra yazdığım olayı yaşadım. Radarım hala çalışıyormuş...

      Sil
    3. Ovvv bu yazıyı yazdıktan sonra ben yılan görsem artık "iyi bilirdik" derdiniz arkadam diye umuyorum. :D

      Sil
  7. Ay ben de çok korkarım. :((

    YanıtlaSil
  8. Benim annemlerin yayla evi var ve ben de o kadar çok korktuğum halde her sene en az bir kez görürdüm. Kesinlikle katılıyorum bu fobine 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bizde de var yayla evi ama henzü görmedim. Gerçi bu sene annem fındıklıkta yılanla hasbihal ediyormuş kocam öyle dedi. :D

      Sil
  9. Teoride yılandan korkmam ama bir anda dibimde bitiverse işler değişebilir :D Arkadaşlarımın hatta eşimin bile o sarnıçta ters duran kocaman Medusa başının fotosunu bana atıp "A senin heykelini koymuşlar buraya" demişliği var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teoride bende selanik örgüsü biliyorum ama pratikte hiç gerçeğe dökemedim. Teoride de yılandan ölümüne korkuyorum ama gerçekten hiç görmedim belki de düşüp ölmezmişim. :D
      Bu arada sizin çevrenizdekiler de benimkiler gibiymiş. İsmimin anlamı melek ve bende sıklıkla melaike gibi kızım derim. Kocam veya çevremdekiler de "şeytan" da bir melek derler her zaman. :D
      Ay ne kötülüğümü gördülerse artık.... :D :D

      Sil
  10. Yılan gerçekten korkutucu. Çocukluğunda niye devamlı rüyalarında görüyordun ki acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ki çok korktuğumdan mıdır nedir, her gece rüyama girerlerdi. Ama Yılanlar Adası diye bir film izlemiştik ondan sonra rüyalar başladı gibi anımsıyorum. O yaşta o filmi niye izledim sormayın bilmiyorum. :D

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.