6 Eylül 2023

6- Şunu görmeden/yapmadan ölmek istemem, dediğiniz şey nedir?

Bu soru daha önceki bir Ağaç Ev Sohbetleri ile mükerrer olmuş ki tesadüfün böylesi yazdığım tek Ağaç Ev Sohbetleri yazısı da budur. Şöyle aşağıya bırakayım.

***
İsteyenin bir yüzü kara dediler efenim bende pek çok şey istemeye karar verdim bir kaç sene önce, hayallerimi de büyükçe tutmaktan pek keyif alırım.

Hayali büyükçe kursam da, küçücüğü de kabul olsa razıyımdır bilen bilir. :)

Öyleyse niyet ettim ölmeden önce aşağıdakilerin peşine düşmeye diyebiliriz.

Çok çok çok gezmek istiyorum, deniz aşırı, okyanus aşırı, uzun uzak noktalara... Kıssadan hisse minimum 20 ülke görmek isterim ölmeden önce.

Bu ülkeleri gezerken; kuzey ışıklarını görmeyi çok isterim. Iguazu Şelalelerini, Fuji Dağı'nı, Everest'i, Mısır Piramitleri'ni, Amazon Nehri'ni ve Machu Pichu'yu da elbette.

Ülkemin tüm şehirlerini görmek istiyorum. Nerde görülecek bir yer varsa, gidip tadını çıkara çıkara gezmek isterim.

Hayvanların çoğundan korksam da safariye gitmek isterim, korkularımızın da üstüne gitmeyeceksek neyleyelim bu hayatta.

Paraşütle atlamak, glamping yapmak (çünkü elitlik bunu gerektirir kamp yetmez), rafting (bundan biraz tırsıyorum), bilimum extrem sporlara giriş seviyesi bileti işte. :)

Başka dillerde de okuma yapmak, eserleri orjinalinden okumak için bir iki dil öğrenmek. Belki bir kitap, belki bir senaryo ama yazıya dökülmüş bir esere sahip olmak.

Bir de hayırlı bir evlat yetiştirdiğimi bilerek gitmek isterim.

Başka da isteğim vardıysa da aklıma gelmedi şu sıra. Ne dersiniz çok istersek olur mu sizce?

Sevgiyle kalın, büyük düşler bol güneşler dilerim.

***

Ay biz yazının orjinalini de merak eyledik derseniz de şöyle buyurun.

Sevgiyle.


Tarifli Not: Yorumlarda sorulmadan önce içeceğin tarifini de vermek isterim. Belki de yazıyı okumadan önce hazırlarsınız da şöyle ferah ferah içerken okursunuz.

Bir adet maden suyunun içine eser miktarda meyve suyu damlatıyoruz. Resimdeki içecekte hibisküs var. Ayrıca karadut, vişne, kara mürver de favorilerimdendir. Buz seven buz da koyabilir. Dekor olarak içine bazen çilek, bazen limon, bazen yaban mersini, varsa azıcık da nane tamamdır. Evde soğuk içeceklerle deneyiniz. :)

22 yorum:

  1. Ben vişnelisini çok severim:)

    YanıtlaSil
  2. Korkuların üzerine gitmek çok iyi bir fikir ve eylem... zira özgürleştirir insanı :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yerler görmek harika. Bir teyze vardı bizim sitede, her gün üzerinde yeleği dışarda dolaşırdı uzun uzun. Pek gözgöze gelmemeye çalışırdım, direk konuşma moduna geçecek gibi gelirdi. Bir sabah yakaladı en sonunda. Sen de yürüyüşü seviyorsun dedi. Çok gezen güzel olur, çok oturan gazel olur diye de ekledi. Gezelim güzelleşelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah, ya çok iyi bir lafmış bu. Kullanayım ara ara, madem öyle gezip güzelleşmemiz şart oldu. :)

      Sil
  4. Güzel istekler umarım gerçekleştirirsin.

    YanıtlaSil
  5. Bu yazınızı hatırlıyorum :) Umarım isteklerinizi gerçekleştirirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum ki hepimizin tüm güzel dilekleri gerçekleşsin. :)

      Sil
  6. Ben yazının tadına bayıldım, istekler de hoş elbette, dilerim gerçekleşirler. Ama dönüp dolaşıp yazının duygusuna geliyorum yine. İstemek ama gerektiğinde başaramamak ve hepsinin
    hayalde kalması hali bile, tüm bu bahsedilenleri ot gibi, heyecansız ve hissetmeden yaşamaktan evladır.

    La Paragas atasözü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir atasözü olmuş bu yazalım kenara kullanırız. İstemek başarmanın yarısıdır bana göre, "yolun yarısında olmak da başında olmaktan iyidir. "

      Dövüşürken Hanımefendi Değilim anasözü. :D

      Sil
  7. Ne güzel hayaller. Hepsinin de gerçekleşmesini dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmetimizde varsa olur elbet, güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. :)

      Sil
  8. Ne güzel yazmışsın:))) Gezmeyi ben de çok seviyorum, pek imkanın olmuyor ama farklı yerler görmeyi hep istemişimdir:))) Hayallerini yaşamaya çalışmak bence çok güzel:))) Vee çok istersek bence olur, ben öyle düşünüyorum:)))
    İçecek çok tatlı görünüyor, afiyet olsun:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem hayallerini yaşamaya çalışmak senin de dediğin gibi çok güzel, hemde çok istersek olur bence buna da katılıyorum.
      Ama hepsinden öte bence bir insanın hayalleri olması da çok güzel, hayal etmek umut veriyor bana. :)

      Sil
  9. Ayy ben de bunların hepsinden istiyorum. İnşallah dünyayı gezerken karşılaşmak nasip olsun, bence bizden çok iyi dost olur ❤🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birlikte dünya turuna çıkarmışız. :)
      Bence çoktan dost olduk bile. ❤️

      Sil
  10. Belki de bu blogdaki tüm yazıları kitap yapmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum günü hediyesi olarak bir arkadaşım iki sene öncesine kadar sanırım yazdığım tüm yazıları bastırıp kitap halinde hediye etmişti bana. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.