29 Ocak 2011

Sıkıntı Bastı...

   Evde otur otur sıkıntı bastı ama, bu soğukta bu saatte nereye gideceksin değil mi yani?? Siz sıkılmıyor musunuz yahu?? :( Ouff! Yarın kesin dışarı çıkmam lazım ben ancak bir gün dayanabilirmişim evde oturmaya! :) Annem duymasın aman. Neyse yarın kardeşimin maçı varmış oraya bi gideyim de kaçarım sonra. :) 

2 yorum:

  1. gerçekten yaaa çok sıkıcıııı :S benim samette olmasa hepten deliririm evde valla :D

    YanıtlaSil
  2. :D kötüye bişe olmaz annem :P

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.