15 Ocak 2011

Kısa kısa...

   Bugün olanları şöyle kısaca bi özetleyeyim sizlere sevgili okurlarım :) -Bu okurların sayısı da bi elin parmaklarını geçmiyor he-  :D
  • Projemizi verdik. Ama nasıl bir sorguydu o anlatamam sizlere. Ağzımızdan girip burnumuzdan çıkan ey insafsız hoca! Senin ödevin için kaç gece uykusuz kaldım, kaç gece sabahladım sen biliyor musun?? Hayır bilmiyorsun! İlgilenmiyorsun da değil mi? İlgilenme zaten. Ama bugün o ödevine bakmayıp da saatlerce kapıda beklettiklerinin ahı yerde kalmaz bilesin. Dikkat et de okuldan Toki'ye doğru giderken o koca göbeğinin üzerine yuvarlanma! 
  • Muhteşem Yüzyıl'ı proje çalışmaları arasında sabah ezanına karşı izledim. Tarihi doğrudan yansıtmıyor diyorlar. Bağırıp duruyorlar sokaklarda. İnternet ortamında en çok konuşulanlar arasında. Bi tane de olumlu yorum yok ortada. Ama dizi rating rekoru kırmış. O zaman sorarım sizlere ne diye ortalıkta bağırıp duruyonuz be?? Hem beğenmiyonuz hem de izliyonuz! Türk halkı işte diyorum. Başka da bişey demiyorum yani. İzleyin annem izleyin...
  • Bu akşam ev çok kalabalıktı valla. :) Proje stresinden sonra çok iyi oldu. Kapımızın zili susmak bilmedi. :) Gelenler, gidenler... Çok eğlendim yaa. Hep kalabalık olalım. :) :) 
  • Kağıt oynadık. Çok fena yenildim ama yani.. Hep o Kübra yüzünden ya! Alçak mahvetti beni! Yine de seviyorum onu ben tamam mı?? :)
  • Çikolatamın doğum günü hediyesi geldi sonunda. :) Çok şekerdi bitterim benim. Bayıldım!! :) Ama olmaz sormayın ne olduğunu burada yazamam ki canım ;)
  • Bi kola içme merakıdır başladı bende. Sürekli içim yanıyor, devamlı kola içesim var. Şişeyi yanımdan ayırmıyorum valla. Ne olur engel olsun biri bana...
  • He bi de o arkamdan konuşan beyinsizlere seslenmek istiyorum. Ey kuş beyinliler elli kere dedim arkamdan konuşmayın diye sizlere ama yok hala o çenenize mukayyet olamamakta ısrar ediyorsunuz. Kabusunuz olur, üzerinize çökerim! Anlamıyor musunuz?!!

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.