16 Ocak 2011

Follow me, young people :)

   Bugün de kısa kısa yazıyoruz efenim. Fark ettim de böyle daha güzel konudan konuya atlayabiliyorum. Yaşasın yazma özgürlüğü!.. :)

  • Şimdi öncelikle bu gece Kavak Yelleri vardı ama ben izlemedim. - Biliyorum "Çocuğum sen hala orada mısın?" diyorsunuz Ama ne yapayım Efe'ye dayanamıyorum ki! :) - Neyse yahu Güven geri geldi bende izlemeyi bıraktım. Zaten yeller ese ese Dallas fırtınasına dönmüştü... Ey Rtük yine sana sesleniyorum! Biliyorum kes sesini diyorsun ama kaldır bu diziyi gençlerin ahlakı bozuluyor! Sonra da diyorlar gençlik kötüye gidiyor. Nasıl gitmesin a dostlar? Kız tıp okumuş kalkmış barda çalışıyor. Şimdi tıp fakültesi öğrencileri Allah'tan ki ultra zeki yoksa nice olurdu hastanelerimizin hali?? Reçetenize votka vişne yazsalardı görürdüm halinizi ey Rtük başkanı... Neyse konu çok uzadı burada kesiyorum ki kangren olmayalım... ;)
  • Blogumun sadık okuyucusu E m R ile Amerikan borsası üzerine iddiaya girdik dolar yükselirse bana yemek borcu var! :) Hadi borsa göreyim seni!!
  • Bugün üçte uyandık, dörtte ancak ayıldık. Beşte de kahvaltıdaydık. Aman annem duymasın yoksa o saate kadar uyunur mu diye basar azarı! :)
  • Küboş yine ders çalışıyor! Bir insan boş zamanlarında ders çalışır mı hiç sorarım size Türk evlatları? --HAYIRRRRRR!!!
  • İlknurcuk hasta oldu yaa... :(  İyileş çabucak bebeğim kıyamam sana... 
  • Meloş günlük face hatmini yaptı. Yattı... Hep böyle yapıyor ama film izleyelim demeye gelmiyor bu kıza. Küt yastığa düşüyor başı uykucunun. Ayrıca daha blogdaki yazıları da bugün okudu. Gözümden kaçmadı değil hani...
  • Pazartesi finaller var malumunuz. Bizde bugün azıcık derslerin ucundan tutalım dedik ama azmimiz çabuk tükendi. :) Her zamanki öğrenci hali canım. Bir ara çalışırız acelemiz yok ya. ;)
  • Birazdan Bir Erkek 10 Günde Nasıl Kaybedilir? isimli filmi izleyeceğiz. Yok yok kaybetmek istediğimizden değil. Neler yapmamalı onları öğrenmek maksat. :)
  • Birde ömrünüzde göremeyeceğiniz birşey gördüm. Bizim alışverişten sonra buzdolabına koyduğumuz o yumurtalar donmuş!! Evet evet bildiğiniz donmuş... Bende çok şaşırdım. Yani bizimki öyle bir dolap ki uzun süreli saklamak için donduruyor. Yahu ekmek kızartıcam yumurta bulamadım bee... Ne diyim sana insafsız dolap. Yapma böyle batıracaksın bizi! :)
  • Bugünlük bu kadar efenim yarın gene gelirim. :)
                                                                                                               -sassy sassy girl-

P.S: Başlık ne alaka diye düşünüyorsunuzdur eminim ki. Siz yormayın o güzel beyninizi hemen yazıyorum. Beni takip edin gençler yazıyor. Okuyun açılırsınız maabında.. Kapiş?? 
P.S: Biliyorum beni seviyorsunuz.. :) Evet evet bende sizi seviyorum!! :P

9 yorum:

  1. 1)sen o diziyi zaten izleme hiç yakışmıyosunuz :)
    2)Kaçta yattığımızı söylemeyi unutmuşsun:)
    3)eeee çalışmayıp napalım herşey birazcık daha fazla tatil için valla yoksa başka hiç bi amacım yok biliyosunnnn :):)
    3)sana bayılıyoruzzzzzzz :S:S

    YanıtlaSil
  2. 1-istediğimi izlerim sanane be :)
    2-3 te yattık da hiç yatmadığımız günler olmuştu camış :)
    3-inekliği de aştı seninki yalvarıorum çalışma yaa yeter beaaa!!
    4-deli etme beni lan sevcen beni :D

    YanıtlaSil
  3. Ketie Olaya El Atmış :) yalnız anlamadığım nokta 3 yatıpta 3 de kalkmanız oldu :) hakkat o nasıl oldu :)bu arada murat enişte varken efede ne yani :) bu arada yumurtanın donduğunu ilk defa gördüm (yazı olarak :)), umarım aç kalmamışsındır zaten bir direm bir çekirdeksin :) he son olarak kapiş :)

    YanıtlaSil
  4. valla 3'te yatınca ben daha geç kalksak da olur die düşünmüştüm ama erken kalkmışız gene de :D murat'ın nerden haberi olcak efe'den :) Valla nasıl olduğunu anlamadım donmuştu yani resmi bile var koyarım bi ara :D aç kalmadık merak etme :D

    YanıtlaSil
  5. Valla Öyle Olmuş :) Muratın Nereden Haberi Olur Diye Hiç Düşünme Faceden Sadece Bir Mesajıma Bakar :P :) Resmi Koyabiliyorsan Koy da Bir Bakalım Merak Ettim. Ayrıca Aç Kalmamanıza Sevindim :)

    YanıtlaSil
  6. Resmi koyardım ama gene başıma iş açılacak ben sana okulda gösteririm ;)

    YanıtlaSil
  7. tamam sen nasıl istersen :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.