3 Ocak 2011

Seninle Tanışmak Çok Büyük Bir Onur'du...

   Öyle tatlı, öyle sevimliydin ki! Çok sevmiştim seni kardeşim, aynı anne-babadan doğsak bu kadar uyumlu olmazdık diye düşünmüştüm. Bir gülerdin; gözlerinin içi gülerdi. O kahkahan kulaklarımı şenlendirirdi! :) Küçük afacan bir çocuk gibiydin yanaklarını sıkasım gelirdi! :) 
   Seni aramak istediğimde "Saat kaç? Acaba geç mi oldu?" diye düşünmeme gerek yoktu. Sen benden rahatsız olmazdın çünkü. Bir derdim olduğunda ben söylemeden sen anlardın. Bazen sadece gözlerimizle konuşurduk seninle...
   Hayatımda her zaman var olacak bir ağaç gibi köklendin, tam kalbimde yeşermiştin... Bir gün ansızın çekip gittin! Yüreğimden söküp atmak zorunda kaldım seni çünkü sen öyle istedin. Köklerini söktüğün yerler hala kanıyor... Canım hala yanıyor! Ama biliyorum ki gittin ve bir daha geri gelmeyeceksin! Sana çok şey söylemek istiyorum. Sen nefretim, kinim, dostum, kardeşim, yakanım, yıkanım oldun demek istiyorum! Öfkemi yüzüne haykırmak istiyorum!! Ama artık anladım ki hiçbirine gerek yok. Bu senin için son yazım. Bir daha kalemimden senin adın dökülmeyecek! Bir daha yüreğimden kimse çekip gidemeyecek! Senden öğrendiğim şu ki; bu yüreğe kimse girmemeli! Yüreğim her gelene çok değer veriyor ancak hiç kimse değerinin kıymetini bilmiyor...
   Son sözüm: Kendine iyi bak dostum! Seninle tanışmak çok büyük bir Onur'du!..


   P.S: 'Kendine iyi bak' bir veda değil 'elveda' sözüdür!


   "Bunu kantinde sen tam karşımda otururken sana bakarak yazdım. Ama sen bir kez olsun dönüp yüzüme bakmadın. Doğum günün kutlu olsun..."
                                                                                                      03.01.11 - 13:53
                                                                                                      loves sassy girl...




"Ya ben çok güzel bir düş gördüm... Ya da hepsi çok büyük bir yalandı??"

14 yorum:

  1. o salak için üzülmeye bile değmez tatlım :) artık seni hiç üzmeyecek meleklerin var yanında bizden başkasına da fazla inanma .. :) üzülme sakın tatlımmmm yaa :\

    YanıtlaSil
  2. ahh tatlım yaa... keşke gözlerimin önünde olmasa... kafamı çevirdiğimde kapıdan giren o olmasa... görmeyince daha iyiyim görmeye dayanamıyorum! :(

    YanıtlaSil
  3. :\ ama onlara inat dik durman gerekio onlar kim ki seni üzesinler.. o senin hiç birşeyn öle düşün görsen bile okuldaki o kdr tanımadıgın insandan farkı olmasın üzülmeeee artık :\

    YanıtlaSil
  4. peki meleğim sen kızma... elimden gelenden bile fazlasını yapıyorum! her gün canımdan bi parça koparıp atıyorum...

    YanıtlaSil
  5. :(( kıyamam ben onlara yapacagımı bilirim yapıorm da .. gecen kara cadıya çelmet attımm :)
    ama tamamen istegimn dısında oldu ama oldu :d kötümüyüm ne :D

    YanıtlaSil
  6. yerim senin kötülüğünü küçük cadım benim :)

    YanıtlaSil
  7. Sizinki Çok Başka Birşeymiş "sassy girl" Yani Kardeşlik Desem Ondan da Öte Çok Başka Bir Şey... Ayrıca Doğum Gününü Unutmaman ve Bu Yazıyı Doğum Günün de Yazman... Sıkma Canını, Sıkmamalısında :(

    YanıtlaSil
  8. ben onu sildim attım artık hepsi sadece bir rüyaymış...

    YanıtlaSil
  9. sildim attım diyorsun ancak onu her görüşünde neden içinden bir parça kopuyor, moralin bozuluyor, sinirlerin falan bilmiyorum birazcık özele giriyorum sanki ama yazmak istedim.

    YanıtlaSil
  10. o seninle son konuştuğumuzda öyleydi... artık o konuda düşünmüyorum. bitti herşey. yukarıdaki postta yer alan nazım hikmetin şiirini oku. onu kendi kendime tekrarlıyorum her seferinde... o artık geçmişte kalan bi hayalet benim için. yolu açık olsun.

    YanıtlaSil
  11. Şiiri okudum yine güzel bir paylaşım olmuş. Ancak Nazım HİKMET'in dediği gibi sende onunla düşman değilsindir ve artık senin için hiç bir anlam ifade etmiyordur. Eğer ediyorsa da üzülme sakın, sana gülmek daha çok yakışıyor. Umarım yüzünden gülücükler eksik olmaz bundan sonraki nefes aldığın her an için...

    YanıtlaSil
  12. Başı göl ayağı pınar olsun. Bendem uzak, cehenneme direk olsun.. Bugün gördüm baktım ki bitmiş... Hiç acımadı :)

    *bundan sonraki nefes aldığın her an için...
    bu sözü çok beğendim.. :)

    YanıtlaSil
  13. Madem ki Bitirdin Onu İçinde Artık Bende Bu Konuyu Bir Daha Açmamak Üzere Bu Paylaşımdan Ayrılıyorum Bir Başka Paylaşımın da Görüşmek Dileğiyle :) Kendine İyi Bak, Hiç Bir Şey Senden Kıymetli Değil...

    YanıtlaSil
  14. herşey için teşekkür ederim her zaman beklerimm :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.