19 Ocak 2011

To ten million fireflies.... :)

  • Bu gecenin şarkısı Owl City'den 'Fireflies' yani ateş böcekleri... Ruhumu eğlendiriyor bu şarkı. Siz de dinleyin sevin bence. :) Şarkıyı yazan şahsın bir uyku problemi varmış ve bizlerin yaptığını yapıp da yatağa yatıp geceleri uyuyamıyormuş. Doktoru da kendini meşgul edecek bir uğraş bul demiş. O da evinin bodrum katını müzik stüdyosuna çevirmiş. :) Ve sonra bu şarkı gelmiş... Şarkının içinde kendi uykusuzluğuna da göndermeler yapıyor zaten. Uzun lafın sadet-i meali dinleyin, beğeneceksiniz. :) -Sadet-i meal diye bişeyin olmadığını bende biliyorum canım ne yani herşeye de itiraz etmeyiverin.-
  • Adam Fawer'ın Olasılıksız isimli kitabını ise bu aralar okunması gereken kitap seçiyorum. Mükemmeldi! Müthişti! Bunu okumazsan öl diyorum başka da bişey demiyorum. O kadar yani!
  • İzlemeden ölmemen gereken film ise Cyrus Nowrasteh'in Soraya'yı Taşlamak isimli filmi -The Stoning Of Soraya-. Bir dram böylesine etkili çekilebilir. Hüngür hüngür ağladım izlerken.. Bu filmde geçen olay ise hala yanıbaşımızdaki ülkelerde gerçekleştiriliyor... İnsanlık ayıbı!
  • Tamam bu haftalık size yeterince ev ödevi verdim. Bi kitap okuyacaksınız, bi de filminiz var izlemeniz gereken yeter de artar bile dimi ama? :) Çalışın sevgili okurlarım... -Sayıları bi elin parmaklarını geçmiyor unutmayın.- ;)
  • Bugünkü gazeteyi hatmettim pek kayda değer bişey bulamadım. Sıradan haberlerdi. Bir de haberlerin arasına yarı çıplak resimler koymuyorlar mı ilgi çekmek için, okurken deli oluyorum ya! Neyse şimdi gazeteleri de eleştirmeye başlamayalım. Zaten blogu okuyan yok, böyle yaparsam kimse okumaz valla. :)
  • Ama olsun bugün çok düşündüm ben neden bunları bloga yazdığımı ve buldum sonunda. Kendimi iyi hissetmek için yazıyorum. Çünkü blog bana asla ihanet etmeyecek bir sırdaş. Hoş benden kaçabilse bi saniye durmaz eminim de. :) Ama gidemez ki. :D 
  • Bugün tarif edilemez bir mutluluk vardı içimde. Nedenini bende hiç anlamadım. Bilmiyorum, çözemedim kendimi... Ben anlaşılması güç, tahammül edilmesi zor biriyim dedim ve bir şahıs da evet öylesin dedi. İnsanın kendini bilmesi kadar iyi bişey yok yahu. :) Aman neyse sevincimin nedenini bulamadım. :) Banane mutluyum ya. Sende mutlu ol aman dünya batmış sanane? :) 
  • Şimdi Yüksek Sadakat'in 'Haydi Gel İçelim' şarkısını açıyoruz. Ama içmek yok canım su al eline bi bardak. Ha şöyle. :) Şarkıya eşlik ediyoruz.. Müzik ruhun gıdasıdır ne de olsa...  :) Sebepsiz yere bugün en çok mırıldandığım şarkı da buydu. Bugün de bi gariplik var herşey sebepsiz yere oldu. :)
  • Bu yazı çok durgun geliyor şimdi sana biliyorum. Ama enerjim kalmadı, çok yorgunum ve yatmadan önce aklımdakileri yazmak istedim. Bugün 3 posta ders anlattım ve sesim dahi çıkmıyor şu an... Yine de yazmayı da, ders anlatmayı da, insanlara yardım etmeyi de, şarkı söylemeyi de çok seviyorum... :) Varsın kimse dinlemesin şarkılarımı, ben kendimi mutlu etmek için söylüyorum. :)
  • Bir de Köstebek filminin müziğini çok beğendim. Shipping up to Boston. Aman bağırıyo bu adam demeyin sakın şimdi bana. Sözler müziği katletmiş zaten! Duymamazdan gelin o bağırtıları ve o neşe dolu müziğe odaklanın. Şimdi dünya daha güzel bence. :) Sence??
  • Çok yorgunum artık yatak beni çağırıyor. Bekletmeye gelmez valla! Nazlı bir hatun gibidir kendisi. ;)
  • Ve ey okuyucu sana sesleniyorum. Nerdesin bilmiyorum... Kimsin hiç haberim yok... Ama seni seviyorum! :) Çünkü benim satırlarıma değer veriyorsun. Belki de geçerken uğradın önemli değil. Baktın ya yetti bana...

  

                                                                                                                   iyi uykular, güzel rüyalar
                                                                                                                          my sassy girl
                                                                                                                sobanın başı, sıcacık yuvası 

P.S: Gözlerine inanmazdın eğer on milyon ateş böceği dünyayı aydınlatırsa ben uyuyakalırken... 
P.S: Bugün de hep müzikten gittik ama neyse canım. Güzel oldu vesselam. :)

9 yorum:

  1. Yurttayım artık nerde olduğumu biliyorsun, adım E m R artık adımıda biliyorsun. He unutmadan bu E m R varya emin ol oda seni çok seviyor :) Aman yanlış anlamayın bloğu ziyaret eden bir elin parmağını geçmeyen ziyartçiler :) benim sevgim farklı :)

    YanıtlaSil
  2. doktorrrrrr biz biliyoruz senin insanlara karşı olan sevgini yorma sen kafanı :):)

    YanıtlaSil
  3. sevgili E m R ben biliyorum senin sevgini rahat ol ailedenim bende ne de olsa dimi :) bu doktor mevzuu ne yaa??

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim katie emin ol senide çok seviyorum :) ayrıca sadece sen değilsin huriye aileden olan hepinizsiniz aileden olan :) benim biricik bozkırdaki geniş ailem :) Ayrıca doktor lakabı liseden geliyor bir arkadaşım takmıştı. Çılgın dershane filmindeki okan karacanın canlandırdığı karekterden esinlenerek takmış lakabı :)

    YanıtlaSil
  5. carlie sen bu sorayayı taşlamak filmini nerden izledin?

    YanıtlaSil
  6. netten izledim de türkçe dublaj falan arama sakın yok yani :)

    YanıtlaSil
  7. türk dublaj değil altyazısı türkçe olan var ama taşlanma sahnesinde video kapanıyor :(

    YanıtlaSil
  8. :( hımm ben bi arkadaştan alırım senin için üzülme sen

    YanıtlaSil
  9. valla mümkünse isterim zaten bölük bölük izledim. o kısmıda izleyedim kaldı öyle full olursa şimdi güzel olur ;) sağolasın.

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.