7 Ocak 2011

Sizin de zaafınız var mı acaba?

   Efenim dün gece sınıftan arkadaşlar yemekte bizdeydiler. Biz mutfakta hazırlıklarla boğuşurken onlar salonda oturmuş Kurtlar Vadisi'ni izliyorlardı. Tabi misafirin istediği olacak yemek yerken, sohbet ederken hatta sonrasında tatlı yerken bile Vadi'yi izledik bir yandan da. Arada sırada mecburiyetten izlediğim dizinin dün geceki bölümü oldukça enteresandı. Hatta insanlık dışıydı diyebilirim. Çünkü dizinin bu sezonki belalısı Ersoy efendi dizinin Ironman'i Polat'a kimseye zaafı olmadığını kanıtlamak için önce karısını, sonrada oğlunu kurşunlayarak öldürdü!!
   Böyle saçmalık ömrü hayatımda görmemiştim! Ey senaristler yazacak konu mu kalmadı bu ülkede?? Adım başı farklı bir hikayeyle karşılaşılan bu coğrafyada yeni bir olay mı bulamadınız?? Kadrosu oldukça geniş dizininizde başkasını öldürmeye mi kıyamadınız??
   Sizler dizinin çok izlenmesi için, rating tablosunda zirveyi görebilmek için bir babaya evladını katlettirdiniz! Bir eşe yol arkadaşını öldürttünüz! Sizler sayın vadi senaristleri Bahadır Özdener ve Cüneyt Aysan; televizyonda izlediği her dizinin kahramanlarını kendilerine örnek alan küçük çocuklara bir katliam sahnesi izlettirdiniz! Yarın büyüdüklerinde kendi evlatlarının kafalarına sıkmazlar umarım benim sana zaafım yok diyerek?? Sizlerin televizyon ekranlarında çizdiğiniz karakter profilleri oldukça önemliyken, bugün Türkiye'de sizin dizinizi izledikten sonra ben Polat'ım diyerek okula tabancayla giden çocuklar varken, gençler Polat beyefendisini örnek alıp birbirlerine girerken siz onlara idol olabilecek bir manyak daha sundunuz! 
   Hayır ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum? Ve ey RTÜK sen bu olanlara nasıl sessiz kalıyorsun bir türlü anlam veremiyorum? 
   Sizin de zaafınız var mı acaba?? Aaa yok, hayır hayır bilmek istemiyorum... :(

11 yorum:

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.