5 Ocak 2011

Aaa Ben Böyle Şey Görmedim?!

 
   Ulan alt tarafı hepiniz birbirinizin aynısısınız. Hepsi bir kutuya doldurulmuş ufacık yeşil toplar. Evet efendim bezelyeden bahsediyorum. Hani şu marketten alınan konserve olanından. Bizde aldık geldik bitane. Misafir gelecek ya pişirelim dedik. Ama yok inat etti bizim ufak yeşil toplar tam 3 saat pişirdik. Yine de bana mısın demediler! Yok yahu pişmediler!! Ben böyle şey görmedim yani he. Neyse 3 saatin sonunda yenilebilecek kıvama gelmişlerdi Allah'tan da rezil kepaze olmadık. :)

   Tövbe bir daha elimi sürmem! :P

6 yorum:

  1. msafr gelecek ya bi aksilik olmasa olmazdı zaten !! nedense şasırmadm.. özenince hep bişe cıkıo canm ya

    YanıtlaSil
  2. sorma yaaa bi de dibi tutmaz mı edepsizin ayar oldum he :D

    YanıtlaSil
  3. aman nası korktm seni öle görünce bişi de diemiyorum :) ya makarna neyimize yetmio ki :) bida büyük işlere kalkışmayalım :):)

    YanıtlaSil
  4. sorma bende diorum nie çabuk bitio :D

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.