18 Ocak 2011

Kolay mı sandın??

  • Bugünün şarkısı Gripin'den geliyor. 'Kolay mı sandın?'... Çok güzeldir bu şarkı şimdi yazıyı okumaya başlamadan önce açıyorsunuz onu hemen. Evet evet şimdi. Bekliyorum ama hadi! Hah tamam. Başlayabiliriz artık. :) 
  • Hiç bi şey kolay değil tabi kolay olsaydı o yapardı çünkü. -Ben zoru severim inat değil mi canım? :D- 
  • En zoru da başımda ya zaten proje dersinden direkt olarak bütünlemeye kaldım. Hoca öyle uygun gördü çünkü. Hemde daha sınava girmeden yüzüme söyledi bi güzel. Ne diyeyim ki şimdi ben? Bi de Meloş seksen aldım ama kalıcam demiyor mu bana! Yahu ben 100 aldım da kalıyom sana ne oluyo be yavrum?? Size laf düşer mi? Düşmez tövbe haşa! :) 
  • Aman bırakırsa bıraksın! Bendeki de inadın alası değil mi? Yemem, içmem, uyumam yine 100 alırım o sınavdan. Bu da sana kapak olsun hoca! Belli ihtiyacın var!...
  • Neyse ağzımın tadını bozmayayım ben efenim. Keyfim gayet de yerinde bugün her ne kadar sebebini bende bilmesem de. :)
  • Bu akşam yine kalabalıktık... :) Çok güzel oluyor yaa. Ev kalabalık olunca ben mutlu oluyorum. Galiba insanları seviyorum. Evet evet ben insancılım. :)
  • Hocalık kariyerim tüm hızıyla devam ediyor. Sınav haftaları geldi mi benden ala hoca bulamazsınız okulda. :) Pek de mütevaziyim evet. Çekemiyosan okuma tamam mı? Hıh! Bugün de iki posta oracle anlattım. Çok eğleniyorum. Çok da seviyorum ders anlatmayı... Ama hala anlamadıysanız söyleyim asıl ben konuşmayı seviyorum. :) Ondan yani bütün bunlar... :)
  • Ben seçimimi ortaokulda yanlış yaptım. Ben düz liseleri seçtim yerleşemedim. Bir arkadaşım sağlık meslek liselerini seçti yerleşti. Ben meslek lisesine gittim. O da hemşirelik okulunu bitirdi. Ben Konya'ya geldim. O ise Marmara Üniversitesi'nde okuyor... Kendime kızdım ya en azından evimde olurdum. Ne yapıyorum ben burda allah aşkına??
  • Parayı bulayım bir, okulu o hoca içindeyken yaktırcam! Hayır nerden çıktı bu şimdi sohbetin ortasında diyorsunuz biliyorum ama aklıma gelmişken unutmayayım dedim.
  • Hemde maddeler halinde yazıyom ki konudan konuya atlayabileyim ne soruyon nerden çıktı diye arsız, yüzsüz! :)
  • Ben değil ama Leyla Tarabeles parayı buldu. Kim mi bu hatun? Kendileri Tunus devrik lideri Zeynelabidin Bin Ali'nin eşi. Kocası devrilince halk tarafından, kadın da 1.5 ton külçe altınla sırra kadem basmış. Yolun açık ola canım benim. Eminim şöyle diyorsunuz şimdi 'Deli mi ne? Çabucak bulunsun diyeceğine ne diyor!'. Ancak siz ne derseniz deyin kadın o kadar parayı almış, kaçmış da kim bulabilir ki onu bu saatten sonra. Atı alan Fransa'dan aşmış. Siz hala bana laf çarptırın. Hadiyin l*n ordan.. Cık cık cık!
  • Gecenin hiç ilerlemeyen saatleri ve benim çenemde maşallah hiç durmuyor. Neyse gidip yatma vakti gelmiş, çatmış efendiler... Haydin iyi geceler....
       
                                                                                                              -sassy girl-
                                                                                                          Bozkır / Finaller
P.S: I love people... 
                                                                                                                      

4 yorum:

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.