17 Ocak 2011

I had a bad day!

  • Evet bugün kötü bir gündü. O yüzden günün şarkısı da Daniel Powter'dan geliyor 'Bad Day'... Bana ve hepinize gelsin bu şarkı. Biliyorum ki benim gibi bir neşe kaynağının günü kötü geçtiyse, günü iyi geçen bir kimse olabilemez. :) Aman takılıyorum size işte neyse gününüz iyi geçtiyse de dinleyin güzel şarkıdır. 
  • Günümüzün içine eden şahıs ise meşhur proje dersimizin göbekli hocası. Bugün proje notlarını yayınladı ve resmen rezil etti bizi! Alt kısma benim ve Küboş'un ve bir talihsizin daha adını eklemiş ve üst kısma da sınavdaki php sorusunu yapabilirlerse bu puanı alacaklar demiş! Kelimenin tam anlamıyla halt etmiş! Verme ulan puan muan istemiyorum! Senden gelecek puandan ne hayır gelir ki! Al başına çal! Ben sorumu çözerim puanımı alırım o proje puanı da başımın gözümün sadakası olsun. Geber emi!
  • Çok sert çıktım biliyorum ama döktüm içimi rahatladım be! Bu ne böyle haftalardır beğenecek mi diye sinir stres yaptık. Tam bitti, verdik de kurtulduk derken başımıza yeni icatlar çıkardı. Böyle hocalar oldukça daha çok sürünür üniversite gençliği demedi demeyin.
  • Gelelim Galatasaray'a... Ne alaka diyeceksiniz ama onlara da sinirliyim. Dün gece yaptıkları yenilir yutulur cinsten bir ayıp değildi yani. Be gerizekalılar o bir başbakan. Sevmeyebilirsiniz ama saygı göstermek zorundasınız! Bu adam bu stadın işi her tehlikeye girdiğinde devreye giren adamdı. Belki de olaya el atmasa stad açılamayacaktı. Siz de kalkın adamın gözüne çomak sokun demi?? Ne diyim ki utanın kendinizden taraftarlığı bile beceremiyorsunuz! Ayıp yahu!
  • Ayrıca da stadın adının Ali Sami Yen Spor Komleksi olarak değiştirilmesini de beğenmedim. Ali Sami Yen bir efsaneydi ve Mecidiyeköy'de kaldı. Aslantepe yeterliydi bence efsane yerinde güzeldi. Adını yaşatmak için dediniz ama biz asla unutmazdık zaten efsanemizi!
  • He bi de unutmadan Mehmet Ali Birand'a da verip veriştiriyim de içim soğusun... Bu adam için Türkiye'nin en iyi anchormanı diyorlar. Ulan sizin hiç mi Türkçe bilginiz yok adam daha konuşmayı bilmiyor be! Aslantepe'nin açılışında sarf ettiği bir kelimeye taktım kafayı 'sponsır' dedi Türk Telekom'dan bahsederken. Yahu adam anladık ingilizcen var da bu kelimenin Türkçe'de de bir karşılığı var. 'Sponsor' diyoruz biz öğren artık ölecen yakında. Ayrıca 'Cehape' -CHP- ve 'Mehape' -MHP- de deme bu isimlerdeki 'H' harfleri 'ha' diye okunmuyor! Ve ayrıca Türk Dil Kurumu'nun yaptığı açıklamaya rağmen sen hala kalkmış euroya 'öro' diyorsun! Denmez! Diyemezsin 'avro' diyeceksin gelmişin 70 yaşına ben mi öğreteyim sana konuşmayı?? Alın bu adamı ekrandan ben katil olmadan gözünüzü seveyim... Güzel Türkçe'mizi daha fazla katletmesin...
  • Müzik zevkim karışıktır biraz. Gezerken Rihanna'nın en eski şarkılarına denk geldim. Unfaithful ve We Ride. Belki de çoğunuz bilmiyorsunuz bile. O zamanlar hanım hanımcık bir kızdı. Hey gidi günler hey.. Şimdi ise bir seks sembolü haline getirdi kendini. Ben eski halini daha çok sevmiştim ne yalan söyleyim...
  • Ha birde müzik demişken Lady Gaga ve Amy Winehouse da nasiplensin bugünkü sinirimden. Hiç haz etmiyorum ikisinden de. Hadi ikincisinin sesi güzel belki dinlenebilir de o birincisi ne diye geziniyor ortalıkta hemde yarı çıplak. Etli kıyafetinden hiç bahsetmiyorum bile. Rezil şey! Şimdi yok efendim çok güzel söylüyorlar, sen ne anlarsın müzikten be falan filan ayakları yapmayın bana. Eğer siz çok anlıyorsanız buyurun bunu dinleyin Andrea Bocelli. Naber? Yemedi dimi! Hıh!
  • Bir de dinlenmesi gereken başyapıtlardan biri Vivaldi'nin Dört Mevsim senfonisidir. Hele ki ilkbahar kısmına bayılıyorum. 
  • Neyse dostlar bugün çok sinirliydim. Herkese verdim, veriştirdim. Yazıda ismi geçen şahıslar hariç birini incittiysem affola. Yazıda adı geçenler mi? Ne halleri varsa görsünler...

                                                                                                                        sassy girl 
                                                                                                             -kelimenin tam anlamıyla-
P.S: Don't bother! I'll be fine! I'll be fine! 
P.S: ...and for you 'Shut up and Drive!'

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.