24 Ocak 2011

Dance me to the end of love! :)

  • Evet şekerim başlıkta gördüğün bu gecenin şarkısı. :) E m R dinletti bu akşam ve ahh! Kalbimden vuruldum!! :) Leonard Cohen'e ait bir şarkı ancak ben Civil Wars tarafından söylenen versiyonunu daha çok beğendim. Bakalım siz hangisini beğeneceksiniz...?
  • Bugün gazetede iki önemli habere rastladım canlarım. Gazeteyi de didik didik okumanın bir faydası oluyormuş bakın. Belki de siz görmemişsinizdir bile bu haberleri. Şimdi ilk haberimiz geliyor. Çorum'da 18 yaşındaki bir çocuk sevipte karşılık bulamadığı kıza 'Bu son gecem, son mesajım.'diye bir mesaj attıktan intihar etmiş. Be çocuğum senin zorun ne yaa? Ölenin arkasından konuşulmaz ama kalan sağlar benimdir. Dinleyin beni evlatlarım! Öyle bir kız size yüz vermedi, teklifinizi kabul etmedi diye hepiniz intihar edecek değilsiniz ya. Bu kızların biri gelir, biri gider... Ama asıl bilmeniz gereken şeyse; hiç kimse sizden daha değerli değildir! Bunu sakın unutmayın.
  • Şimdi gelelim ikinci haberimize. Bu haberi ilk gördüğümde sinirlendim açıkçası. Üsküdar'da bir parka Muhammed Dura adlı Filistinli bir çocuğun ismi verilmiş. Yukarıda gördüğünüz resim ise ona ait. :( Evet, bu onun son resmi.. Muhammed ismi verilen parkta oynayan çocuklar kadar şanslı olamamış maalesef. Peki benim Üsküdarlılarım ne yapmış utanmadan?? Bu parktaki anıt çocukların psikolojisini bozuyormuş, kaldırılmalıymış.. Hiçbirşey demiyorum sizlere ayıbınızı bilin! Utanın!..
  • Neyse başka bir konuya geçelim şekerler. Bu akşam bizim ultra edepli Meloş hanımımız facede bize bir sayfayı beğendirtti ki nasıl bir sayfa görmelisiniz yanii... Küboşun deyimiyle içerikler +45 yani. :) Hiç utanmıyorsun dimi edepsiz seni? :P Bunu görünce beni geberticek ama olsun.. :)
  • Kıvırcık bu gece bizde. :) Çok eğlendiriyor beni yaa. O ve Erol Amca süperler yani.. Siz neden bir tiyatro grubunda çalışmayı düşünmüyorsunuz kıvırcığım?? :)
  • Bu gece sinir katsayıma tavan yaptıran şey ise flash hocasının yayınladığı duyuru oldu. Buyrun buradan bakın. Gerçekten çok sinir bozucu değil mi?? Bu hocaya sinirimi geçirmek için kendime Lily Allen'dan 'Smile' şarkısını armağan ediyorum! Evet şekerim yeni felsefem bu herkese inat, herşeye gülümsüyorum! Acıttı mı?? Ohh! İyi olmuş! Daha çok yan inşaallah... Evet, yine içimi soğutuyorum ne yani derdimi sana da anlatamayacaksam ne diye yazıyorum ki canım. :) İyi gün dostu sende. Hıh!
  • Eve gitmeye son 3 gün kaldı.. :) 
  • Kapıların ardından gelen ışık gibi yollara düşür beni, dönmem geri! Tertemiz nefes gibi içine çek beni! Sanki hiç kaybolmayan bir takıntı gibi.. :) :P 
  • Bu gecelik de bu kadar yaşamayı seviyorum... Ya sen?? :)


                                                                                                                    sassy girl
                                                                                                       yorgan altı :P --- Bozkır / Konya


P.S: Başlıktaki sözün anlamı: Benimle aşkın sonuna dans et... :) Çok sevdim. Hadi gel dans edelim?? :)
P.S: Sondaki şarkı sözü ise Aydilge'nin 'Takıntı' şarkısından alıntılanmıştır. :) Dinle, seversin eminim.. 


***Bir düşmanı affetmek, bir dostu affetmekten daha kolaydır. -Mme Dorothe Delusy
Beğendim ve paylaşmak istedim. Güzel ama dimi canım?? :) 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.