27 Ocak 2011

Last night :P Ooo Glamorouss...

  • Bu gecenin şarkısı Fergie'den geliyor 'Glamorous'... :) Güzel şarkı ha?  Bence de göz alıcı, evet :) Nakarata bayılıyorum beni içine çekiyor...
  • Bu gece son gecemiz evet yarın akşam gözlerimizi trende kapayıp, İstanbul'un mavi denizine açmış olacağız.. Allah'ım eve gidiyoruz. Hala şoktayım! :) Bekle beni İstanbul dağıtmaya geliyorum! :P
  • Yarın son sınav ve koşa koşa eve gelip bavul toplayacağız. Ben biraz son dakikacıyımdır da, yumurta kapıya dayanmadan kılımı kıpırdatmam. :)
  • Bu aralar ilginç şeyler oluyor. Gerçi benimle ve meleklerimle yaşıyorsanız hayat hep ilginç! Değil mi kızlar? :) Bu gece çok gülüyorum biliyorum ama içimden öyle geliyor. :P
  • Ruh halim çok değişken bu aralar hem ağlayıp, hem gülebiliyorum. Biliyorum ben bir deliyim ama siz de beni böyle seviyorsunuz değil mi? :)
  • Bugün gündem sakinmiş şekerim, sadece altın hızlı bir düşüş yaşadı onu da altını olan düşünsün ben gümüşten öteyi göremedim. :) 
  • Kızlar onboard takılıyorlar yine. İki gündür ev çok sessiz sakin çocuklara çok alışmışım ev böyle çok boş geliyor yahu. :)
  • Osman'ı da kurtarmışlar, sevenlerinin gözü aydın. Yalnız dikkat ettiniz mi bilmiyorum son bölümde bazı hareketleri çok abartılıydı. Öyle sanıyorum ki çok yakında sevgili Osmanınız da genç yaşta şöhrete verilen kurbanlardan biri olarak geçecek tarihin hatıra sayfalarına? Ne dedin?? Sus be, ben ne diyorsam o! Nokta. :P
  • Ouff! Ben kilo aldım yaa. :( Ve görünüşe göre bu işe tek sevinmeyen de benim. Annem görsün bayram edecek. :( Siz yakıştı diyen meleklerim yapmayın yahu ayıptır. 
  • Ayy çok yoruldum yahu. Gidip kendimi valiz toplamaya ikna etmem lazım ki bu ikna süreci en azından bir saatimi alır. Oyy oyy yaşlandım be! :)
  • Kendimi seviyorum! 'Ukala' diyen şeker şey yorma beni kendin kapat sayfayı hadi canım yandan yandan. :P 
  • Bu arada sayın mösyö olmadı ama senin yaptığın şimdi, benimkinden güzel blog tasarlamayı hakaret sayarım kendime. Kapat onu çabuk. Bak geliyorum oraya. :)
  • Does it hurt to know I'll never be there? Bet it sucks to see my face everywhere. It was you! Who choose to end it like you did. I was the last to know you knew!.. Exactly whay you would do? Don't say, you simply lost your way! She may believe you. But I will never again!!

                                                                                                    ---my lovely sassy girl---
                                                                                                         last night at Bozkır
                                                                                                                -Konya-

P.S: Yukarıdaki sözün Türkçe meali: 'Acıtıyor mu artık orada hiç olmayacağımı bilmek? Bahse girerim berbattır, yüzümü her yerde görmek. O sendin! İstediği gibi bitirmeyi tercih eden. Son öğrenendim ben senin bildiklerini!.. Sahiden ne yapacaksın? Söyleme sakın, basitçe yolunu kaybettiğini... O sana inanabilir belki ama ben asla inanmam! Yeniden olmaz!'...
P.S: Var mı itirazı olan?? Yok, devam... :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.